Do tegorocznej, czwartej już edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zgłoszona została rekordowa liczba 350 logotypów, co świadczy o niezwykle dynamicznym rozwoju branży internetowej. Mapa podzielona została na sześć nowych kategorii: kreacja i realizacja, narzędzia, powierzchnie reklamowe, analizy, e-commerce i usługi.
„Mapa Podmiotów Internetowych 2015” to projekt IAB Polska, którego celem jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Mapa ma stanowić aktualny drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.
W tym roku marki zostały przyporządkowane do 6 kategorii, w ramach których znajdują się podkategorie odpowiadające poszczególnym obszarom działalności firm z branży. Główne kategorie to:
- Kreacja i realizacja
- Narzędzia
- Powierzchnie Reklamowe
- Analizy
- Ecommerce
- Usługi
Takie uporządkowanie ułatwiać ma odnalezienie na Mapie poszukiwanej firmy, a także obrazuje całą drogę marketingową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi. Nowy wygląd mapy odzwierciedla także dynamiczne zmiany, które rokrocznie zachodzą na polskim rynku internetowym.
Czwarta edycja Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska jest kontynuacją realizacji idei o uporządkowanym i usystematyzowanym ekosystemie internetowym, który pozwala odnaleźć wiarygodnych partnerów do działania w sieci. Cieszy nas tak duża liczba tegorocznych zgłoszeń – dzięki temu nasza Mapa stanowi jeszcze bardziej wiarygodne i kompleksowe źródło informacji o polskich podmiotach internetowych – powiedział Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Logotypy na „Mapie Podmiotów Internetowych 2015” ułożone zostały według kolejności nadsyłanych zgłoszeń. Firmy określały swoją przynależność samodzielnie, według kategorii, które przygotował IAB Polska. Każda firma miała możliwość umieszczenia dowolnej liczby logotypów w wybranych przez siebie kategoriach.
Pierwsza „Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska” utworzona została maju 2013 roku i zawierała wyłącznie logotypy firm członkowskich. Kolejne trzy edycje były sukcesywnie wzbogacane o logotypy firm niezrzeszonych w organizacji, aby ukazywać kompletny obraz rynku podmiotów internetowych w Polsce. Piąta edycja mapy przewidziana jest na koniec 2016 roku.
Mapę Podmiotów Internetowych IAB Polska można pobrać klikając w link: bit.ly/MapaPodmiotowIABPolska
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.