IAI debiutuje na New Connect

Opublikowano: 16 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Szczecińska spółka IAI zadebiutowała dziś na rynku New Connect. Dostawca oprogramowania dla sklepów internetowych może zaliczyć start do udanych. Kurs akcji firmy wzrósł na debiucie notowań o 56,86 proc. do poziomu 4 zł.

Najważniejszym polem działania IAI jest dostarczanie aplikacji, consulting oraz wsparcie dla firm prowadzących internetowy handel. Główną platformą spółki jest IAI-Shop.com, która pozwala na prowadzenie wielu niezależnych sklepów, na dowolnej ilości rynków, w różnych wersjach językowych itd. Właściciele sklepów korzystający z usług IAI rozliczają się z firmą w formie abonamentu (od 99 do 699 zł miesięcznie). Z oferowanych rozwiązań korzysta ponad 600 sklepów internetowych.

Zarząd Giełdy postanowił wprowadzić do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect 656 235 akcji zwykłych na okaziciela serii C. Cena emisyjna akcji serii C została ustalona na poziomie 2,55 zł.

Akcje spółki IAI wzrosły na debiucie o 56,86 proc. do poziomu 4 zł. Na koniec dnia kurs wynosił 3,14, co oznacza wzrost ponad 23 proc. w stosunku do ceny emisyjnej.

Dzisiejszy debiut oznacza zamknięcie pewnego ważnego etapu prac, któremu poświęcaliśmy mnóstwo czasu i energii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że udało nam się doprowadzić do debiutu na New Connect. Teraz skoncentrujemy się na rozwijaniu naszych projektów związanych z firmą – mówił nam tuż przed debiutem Sebastian Muliński, jeden z założycieli IAI S.A. Ważnym pomysłem na rozwój spółki ma być wejście na zagraniczne rynki.

IAI jest 22. spółką debiutującą na New Connect w bieżącym roku i 103 notowaną na tym rynku. Dokument informacyjny sporządzony na potrzeby wprowadzenia akcji spółki na rynek New Connect można znaleźć pod tym adresem.

Dawid ZarazińskiIAI debiutuje na New Connect

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Kierownik think tanku "How To Do IT", powołanego przez wydawcę "Harvard Business Review Polska". Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem i kulturą.