IDMnet i Grupa o2 wprowadzają wspólne targetowanie behawioralne

IDMnet  wraz z Grupą o2 wprowadzają  wspólną ofertę predykcyjnego targetowania behawioralnego. Oferta dostępna będzie od października. Kampanie będą emitowane na połączonym zasięgu obu wydawców – w należącej do IDMnet sieci typu audience – AdProfile oraz w serwisach z Grupy o2.

 

Łączona oferta IDMnet i o2,  dzięki wprowadzeniu wspólnego cappingu, pozwala na ograniczenie strat mediowych. Jednocześnie zapewnia lepsze dotarcie do potencjalnych odbiorców, poprzez zwiększenie ilości miejsc, w których użytkownik może zetknąć się z komunikatem reklamowym.

„IDMnet i Grupa o2 korzystają z tej samej technologii predykcyjnego targetowania behawioralnego, dostarczanej przez nugg.ad. Dzięki wspólnej ofercie możliwe stało się wyeliminowanie problemu strat mediowych, przy jednoczesnym zwiększeniu efektywnego zasięgu oddziaływania kampanii. W porównaniu z dotychczas stosowanymi rozwiązaniami, gdzie u jednego wydawcy można było kupić powierzchnię innego, w modelu blind network, nowa oferta ma tę przewagę, że daje reklamodawcy nie tylko możliwość sprawdzenia, gdzie jego reklama się pojawiła, ale również większą ilość danych do analizy profili.” – wyjaśnia Łukasz Skawiński, head of AdProfile.

Oferta dostępna będzie od października. Jest to kolejny wspólny projekt IDMnet i Grupy o2. Wcześniej, w październiki 2009, firmy wprowadziły pakiet zasięgowy AdRakieta.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top