Influencer.pl – nowy portal dla twórców internetowych

Opublikowano: 23 lipca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Na początku lipca platforma Whitepress powołała do życia nowy portal o nazwie Influencer.pl. Jego celem jest edukacja i wspieranie rozwoju wszystkich influencerów i innych twórców internetowych. Jest to część modułu influencer, który stanowi dodatkowe źródło zarobku dla blogerów i innych osób aktywnie działających w polskiej sieci.

Na Influencer.pl dawkę wiedzy znajdą zarówno osoby, które dopiero mają pomysł na swoją działalność w sieci, jak i takie, które z powodzeniem robią to od lat. Portal skupia się przede wszystkim na poradach, od kwestii związanych z promocją, SEO, księgowością i prawem aż po kluczowy aspekt e-działalności, czyli zarabianie na niej.

Portal jest podzielony na działy: aktualności i wydarzenia, porady, wywiady i newsy branżowe. Najważniejszą i najlepiej rozwiniętą sekcją jest ta z poradami. Dużo dowiedzą się też agencje i inne firmy, które planują podjąć współpracę z influencerami.

Influencer.pl to nasz największy i najważniejszy projekt poświęcony zarabianiu na działalności w sieci – mówi Paweł Strykowski, CEO WhitePress – chcemy aby influencer.pl był miejscem, w którym gromadzą się i edukują wszyscy twórcy internetowi. Ponieważ uważamy, że docelowo każdy internetowych projekt powinien na siebie zarabiać, chcemy im też umożliwić monetyzację swojej działalności, dlatego powstał moduł www.whitepress.pl/influencer, w którym można się zarejestrować i podjąć współpracę biznesową.

W portalu obecnie można znaleźć kilkadziesiąt materiałów. Redakcję tworzą Patrycja Górecka (redaktor naczelna) i Dorota Gryglak (dział aktualności).

Influencer

Dawid ZarazińskiInfluencer.pl – nowy portal dla twórców internetowych

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.