ING inwestuje 1 mln zł w platformę mobilności miejskiej Vooom

Opublikowano: 17 stycznia 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

ING Bank Śląski zainwestował 1 milion zł w spółkę rozwijającą aplikację Vooom, nabywając pakiet mniejszościowy 8%.

Polski MaaS (Mobility-as-Service) Vooom umożliwia użytkownikom w największych polskich miastach przemieszczanie się za pomocą pojazdów „na minuty”, komunikacji miejskiej oraz taksówek, wszystko z poziomu jednej aplikacji. Klientom biznesowym Vooom oferuje benefit pozapłacowy, dzięki któremu firmy mogą dofinansować swoim pracownikom codzienne dojazdy do pracy.

ING inwestuje 1 mln zł w platformę mobilności miejskiej Vooom 1

Obecnie Vooom pracuje nad stworzeniem planera, dzięki któremu pozwoli użytkownikom zawsze dojechać na czas w optymalny dla nich sposób. Narodowe Centrum Badań i Rozwoju przekaże na przygotowanie planera prawie 3 miliony złotych.

Ochrona środowiska to ważny element długoterminowej strategii naszego banku, dlatego proaktywnie wspieramy Vooom, który dzięki swojej filozofii, zaawansowaniu technologicznemu i wizji umożliwi zmiany postaw mieszkańców w zakresie zrównoważonego transportu oraz przyczyni się do rozwoju elektromobilności w Polsce. Dlatego podjęliśmy decyzję dotyczącą zaangażowania kapitałowego w spółkę Vooom w wysokości 1 miliona złotych oraz współpracy w zakresie udostępnienia aplikacji  – powiedziała Joanna Erdman, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.

Współpraca z ING to ważny krok w rozwoju Vooom. W zaledwie 8 miesięcy po debiucie Vooom jest postrzegany przez ekspertów i media jako ciekawe rozwiązanie wpływające na przemiany cyfrowe w naszym kraju. Cieszy nas to i nie planujemy zwalniać tempa. Będziemy rozszerzać zakres dostępności naszych usług w kolejnych miastach. Pracujemy nad tym, aby wkrótce dołączyli do nas również kolejni partnerzy – dodał Włodzimierz Łoziński, CEO Vooom.

Sylwester KozakING inwestuje 1 mln zł w platformę mobilności miejskiej Vooom

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.