innogy Polska i hub:raum, rozpoczęły wdrażanie programu WARP Empower Spaces, który umożliwia młodym przedsiębiorstwom wprowadzenie na rynek ich innowacyjnych produktów i usług.
Do podjęcia współpracy w ramach programu poszukiwane są startupy specjalizujące się w obszarach takich jak smart living, smart city, smart home, inteligentne wykorzystywanie energii, ENERNET. Co ważne, wymieniony katalog nie jest zamknięty. Do współpracy zapraszani są również przedsiębiorcy, mający do zaoferowania inne nieszablonowe rozwiązania, które mogą zadziwić rynek i zmienić miejsca, w których żyjemy i pracujemy.
Startupy odgrywają ważną rolę w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań przyszłości. Do osiągnięcia sukcesu potrzebny jest im partner, który dobrze zna rynek i otoczenie biznesowe. innogy Polska wspiera młode polskie przedsiębiorstwa, oferując im skalowanie produktów i usług w oparciu o wiedzę ekspercką, kanały komunikacji oraz sprzedaży. W ten sposób staramy się dzielić wieloletnim doświadczeniem z inspirującymi podmiotami. Z programem WARP Empower Spaces wiążemy duże nadzieje i jesteśmy bardzo ciekawi rezultatów współpracy ze startupami, które zostaną wybrane
w procesie rekrutacji – mówi Artur Stawiarski, dyrektor ds. strategii i rozwoju przedsiębiorstwa M&A innogy Polska.
Idea programu WARP Empower Spaces jest spójna z koncepcją działania samego hub:raum. W obydwu przypadkach chodzi o znalezienie młodych przedsiębiorców pracujących nad innowacyjnymi rozwiązaniami i wykorzystanie efektu synergii płynącego ze współpracy między nimi, a światowej klasy korporacjami. Wierzymy, że współdziałanie takich środowisk, może doprowadzić do wypracowania nowatorskich rozwiązań, które popchną nasze życie w nową technologicznie erę – dodaje Marcin Maciejewski, Innovation Driver w hub:raum Kraków.
Termin przesyłania zgłoszeń do udziału w programie upływa 26 maja. Spośród wszystkich aplikacji, wybranych zostanie około pięciu startupów, które zostaną zaproszone na dwudniowe warsztaty pokazowe do siedziby hub:raum w Krakowie. W kolejnym etapie zostaną wybrane dwa startupy rekomendowane do akceleracji, które po zakończeniu fazy pilotażowej będą gotowe do wejścia na rynek.
Udział w programie jest bezpłatny i nie wymaga od startupów wniesienia własnego kapitału, a prawa własności intelektualnej pozostaną po ich stronie.
hub:raum Kraków to centrum innowacyjności dla startupów na wczesnym etapie rozwoju, stworzone przez Grupę Deutsche Telekom (właściciela sieci T-Mobile) w kwietniu 2013 roku. Grupa innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.