23 czerwca uruchomiony został serwis www.rozumiemynowemedia.pl , którego jednym z elementów była zabawa interaktywna umożliwiająca określenie najlepszych sposobów na promocję w konkretnych grupach docelowych.W ciągu 21 dni, wyselekcjonowana grupa marketerów z całej Polski wzięła udział w badaniu preferencji związanych ze sposobami na budowanie komunikatów reklamowych dla konkretnych grup docelowych. Dodatkowo uczestnicy akcji mieli też możliwość porównania, który typ konsumentów jest wśród nich dominujący. Po podsumowaniu wyników okazało się, że najliczniej reprezentowaną grupą wśród uczestniczących w akcji marketerów są osoby przywiązujące dużą wagę do nowych technologii, w produktach ceniący innowacyjność i otwartość na najnowsze osiągnięcia danej branży.
Po zakończeniu akcji, serwis www.rozumiemynowemedia.pl udostępniony został szerokiej rzeszy odbiorców. W chwili obecnej każdy zainteresowany tematyką wykorzystywania nowych mediów w procesie budowania wizerunku przedsiębiorstw może skorzystać z dostępnej za pośrednictwem serwisu zabawy.
Rozumiemynowemedia.pl jest częścią projektu, którego zadaniem będzie popularyzacja nowych technologii internetowych, jako doskonałych narzędzi budowania świadomości marki.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.