Innowatorzy najlepsi!

Opublikowano: 14 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

23 czerwca uruchomiony został serwis www.rozumiemynowemedia.pl , którego jednym z elementów była zabawa interaktywna umożliwiająca określenie najlepszych sposobów na promocję w konkretnych grupach docelowych.W ciągu 21 dni, wyselekcjonowana grupa marketerów z całej Polski wzięła udział w badaniu preferencji związanych ze sposobami na budowanie komunikatów reklamowych dla konkretnych grup docelowych. Dodatkowo uczestnicy akcji mieli też możliwość porównania, który typ konsumentów jest wśród nich dominujący. Po podsumowaniu wyników okazało się, że najliczniej reprezentowaną grupą wśród uczestniczących w akcji marketerów są osoby przywiązujące dużą wagę do nowych technologii, w produktach ceniący innowacyjność i otwartość na najnowsze osiągnięcia danej branży.
Po zakończeniu akcji, serwis www.rozumiemynowemedia.pl udostępniony został szerokiej rzeszy odbiorców. W chwili obecnej każdy zainteresowany tematyką wykorzystywania nowych mediów w procesie budowania wizerunku przedsiębiorstw może skorzystać z dostępnej za pośrednictwem serwisu zabawy.

Rozumiemynowemedia.pl jest częścią projektu, którego zadaniem będzie popularyzacja nowych technologii internetowych, jako doskonałych narzędzi budowania świadomości marki.

Dawid ZarazińskiInnowatorzy najlepsi!

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.