Microsoft integruje Facebook’a i Windows Live Messenger’a ze swoim programem pocztowym, Outlook’iem. Dzięki takiej kombinacji komunikaty wysyłane w najpopularniejszym serwisie społecznościowym dostępne będą z poziomu mailowej skrzynki odbiorczej.
W ubiegłym roku Microsoft udostępnił Outlook Social Connector, wtyczkę, która synchronizuje źródła z serwisów społecznościowych z kontaktami zapisanymi w Outlooku. Jako pierwsze udostępnione zostały dane z serwisu LinkedIn; zapowiedziano jednocześnie wprowadzenie obsługi MySpace i Facebook’a.
Dziś Outlook integruje się nie tylko z Facebook’iem ale również Windows Live Messenger’em. Użytkownicy Outlooka w wersji 2003 oraz 2007 mogą teraz sprawdzać co robią ich znajomi w serwisach społecznościowych.
Dzięki nowej funkcjonalności można nie tylko przypisać zdjęcia profilowe z Facebook’a do kontaktów naszych znajomych w poczcie elektronicznej; uzyskujemy również dostęp do wysyłanych przez nich komunikatów, wgrywanych zdjęć i innych aktywności.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.