IDMnet, w ramach swojej sieci typu audience – AdProfile, wprowadza nowe narzędzie – Intencje zakupowe. Pozwala ono na tworzenie precyzyjnych profili behawioralnych osób, poszukujących konkretnych produktów. Intencje zakupowe zostały opracowane we współpracy z porównywarką produktów Nokaut.pl.
Nowe narzędzie wykorzystuje technologię retargetingu predykcyjnego. Przewagą rozwiązania jest to, że profile behawioralne są tworzone w oparciu o dane osób, które poszukują konkretnych produktów lub kategorii produktów. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne dotarcie do odbiorców, zainteresowanych danym produktem i właśnie rozważających jego zakup. Współpraca z porównywarką Nokaut, zapewnia AdProfile ogromną bazę danych, dzięki której możliwe będzie bardzo precyzyjne opisanie profili.
„Wprowadzamy na polski rynek jako pierwsi tak unikalne rozwiązanie. Intencje zakupowe to marzenie wielu marketerów. Teraz możemy łatwo zbudować grupę profili osób, które są właśnie w tej chwili zainteresowane zakupem wybranego produktu. Dzięki zastosowaniu modeli predykcyjnych możemy powiększyć zasięg działań prowadzonych w Internecie.” – mówi Adam Dyba, wiceprezes IDMnet. „To narzędzie ma szansę zmienić podejście do pozycjonowania marek i określania ich grup docelowych. Do tej pory, planując kampanię reklamową, klient określał swoją grupę docelową na podstawie danych demograficznych, geograficznych czy zainteresowań. Teraz wystarczy, że poda nam produkt, a my, wykorzystując Intencje zakupowe, sami znajdziemy w sieci jego potencjalnych odbiorców. Testowaliśmy popyt i mamy sygnały od domów mediowych, że produkt bardzo się podoba.” – dodaje Łukasz Skawiński, head of AdProfile.
AdProfile wprowadzi ofertę na rynek z początkiem października 2011.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.