Intencje zakupowe – nowe narzędzie od IDMnet

Opublikowano: 20 września 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

IDMnet, w ramach swojej sieci typu audience – AdProfile, wprowadza nowe narzędzie – Intencje zakupowe. Pozwala ono na tworzenie precyzyjnych profili behawioralnych osób, poszukujących konkretnych produktów. Intencje zakupowe zostały opracowane we współpracy z porównywarką produktów Nokaut.pl.

 

Nowe narzędzie wykorzystuje technologię retargetingu predykcyjnego. Przewagą rozwiązania jest to, że profile behawioralne są tworzone w oparciu o dane osób, które poszukują konkretnych produktów lub kategorii produktów. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne dotarcie do odbiorców, zainteresowanych danym produktem i właśnie rozważających jego zakup. Współpraca z porównywarką Nokaut, zapewnia AdProfile ogromną bazę danych, dzięki której możliwe będzie bardzo precyzyjne opisanie profili.

„Wprowadzamy na polski rynek jako pierwsi tak unikalne rozwiązanie. Intencje zakupowe to marzenie wielu marketerów. Teraz możemy łatwo zbudować grupę profili osób, które są właśnie w tej chwili zainteresowane zakupem wybranego produktu. Dzięki zastosowaniu modeli predykcyjnych możemy powiększyć zasięg działań prowadzonych w Internecie.” – mówi Adam Dyba, wiceprezes IDMnet. „To narzędzie ma szansę zmienić podejście do Intencje zakupowe – nowe narzędzie od IDMnet 1pozycjonowania marek i określania ich grup docelowych. Do tej pory, planując kampanię reklamową, klient określał swoją grupę docelową na podstawie danych demograficznych, geograficznych czy zainteresowań. Teraz wystarczy, że poda nam produkt, a my, wykorzystując Intencje zakupowe, sami znajdziemy w sieci jego potencjalnych odbiorców. Testowaliśmy popyt i mamy sygnały od domów mediowych, że produkt bardzo się podoba.” – dodaje Łukasz Skawiński, head of AdProfile.

AdProfile wprowadzi ofertę na rynek z początkiem października 2011.

Hanna LaskowskaIntencje zakupowe – nowe narzędzie od IDMnet

Podziel się!

O autorze

hania