IDMnet, w ramach swojej sieci typu audience – AdProfile, wprowadza nowe narzędzie – Intencje zakupowe. Pozwala ono na tworzenie precyzyjnych profili behawioralnych osób, poszukujących konkretnych produktów. Intencje zakupowe zostały opracowane we współpracy z porównywarką produktów Nokaut.pl.
Nowe narzędzie wykorzystuje technologię retargetingu predykcyjnego. Przewagą rozwiązania jest to, że profile behawioralne są tworzone w oparciu o dane osób, które poszukują konkretnych produktów lub kategorii produktów. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne dotarcie do odbiorców, zainteresowanych danym produktem i właśnie rozważających jego zakup. Współpraca z porównywarką Nokaut, zapewnia AdProfile ogromną bazę danych, dzięki której możliwe będzie bardzo precyzyjne opisanie profili.
„Wprowadzamy na polski rynek jako pierwsi tak unikalne rozwiązanie. Intencje zakupowe to marzenie wielu marketerów. Teraz możemy łatwo zbudować grupę profili osób, które są właśnie w tej chwili zainteresowane zakupem wybranego produktu. Dzięki zastosowaniu modeli predykcyjnych możemy powiększyć zasięg działań prowadzonych w Internecie.” – mówi Adam Dyba, wiceprezes IDMnet. „To narzędzie ma szansę zmienić podejście do pozycjonowania marek i określania ich grup docelowych. Do tej pory, planując kampanię reklamową, klient określał swoją grupę docelową na podstawie danych demograficznych, geograficznych czy zainteresowań. Teraz wystarczy, że poda nam produkt, a my, wykorzystując Intencje zakupowe, sami znajdziemy w sieci jego potencjalnych odbiorców. Testowaliśmy popyt i mamy sygnały od domów mediowych, że produkt bardzo się podoba.” – dodaje Łukasz Skawiński, head of AdProfile.
AdProfile wprowadzi ofertę na rynek z początkiem października 2011.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.