Interaktywna sp. z o.o., do której należą m.in. serwisy Fotka.pl, Emuzyka.pl, Fotka.fm, Fotka.tv oraz Limetka.pl, zmieniła nazwę na Fotka.pl sp. z o.o. chcąc w ten sposób wzmocnić identyfikację z największym z zarządzanych przez firmę serwisów.
„Chcemy uporządkować przekaz marketingowy oraz podkreślić podstawową sferę naszej działalności
związaną z szeroko pojętą rozrywką i społecznościami” – mówi Farida Saffarini, dyrektor marketingu
spółki Fotka.pl – „Projekty o tej tematyce skoncentrujemy wokół naszego największego serwisu, czyli
Fotka.pl.”
W toku są działania mające na celu integrację wybranych funkcjonalności serwisów należących do spółki
oraz ujednolicenie akcji promocyjnych, marketingowych i sprzedażowych. Na ukończeniu są prace
nad integracją serwisu Emuzyka.pl (wzbogaconego niedawno o funkcje społecznościowe i nowy
layout) z Fotka.pl. Pierwszym efektem tej strategii jest połączenie dwóch projektów muzycznych spółki
pod marką Emuzyka – dotychczasowe radio Fotka.FM stało się integralną częścią serwisu
Emuzyka.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.