Interaktywna sp. z o.o., do której należą m.in. serwisy Fotka.pl, Emuzyka.pl, Fotka.fm, Fotka.tv oraz Limetka.pl, zmieniła nazwę na Fotka.pl sp. z o.o. chcąc w ten sposób wzmocnić identyfikację z największym z zarządzanych przez firmę serwisów.
„Chcemy uporządkować przekaz marketingowy oraz podkreślić podstawową sferę naszej działalności
związaną z szeroko pojętą rozrywką i społecznościami” – mówi Farida Saffarini, dyrektor marketingu
spółki Fotka.pl – „Projekty o tej tematyce skoncentrujemy wokół naszego największego serwisu, czyli
Fotka.pl.”
W toku są działania mające na celu integrację wybranych funkcjonalności serwisów należących do spółki
oraz ujednolicenie akcji promocyjnych, marketingowych i sprzedażowych. Na ukończeniu są prace
nad integracją serwisu Emuzyka.pl (wzbogaconego niedawno o funkcje społecznościowe i nowy
layout) z Fotka.pl. Pierwszym efektem tej strategii jest połączenie dwóch projektów muzycznych spółki
pod marką Emuzyka – dotychczasowe radio Fotka.FM stało się integralną częścią serwisu
Emuzyka.pl.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.