Recesja w branży reklamowej nie dotyka wszystkich w jednakowym stopniu. Przykładem firmy, która nie cierpi na brak zamówień jest krakowska agencja interaktywna Polska Platforma Internetowa.
Ostatnia produkcja multimedialna PPI była przedsięwzięciem niezwykłym. Otóż na specjalne zamówienie dyrektora Muzeum Archidiecezjalnego w Krakowie Płyta zawierająca prezentację była prezentem Muzeum dla Jana Pawła II i pamiątką z jego podróży do Ojczyzny. Na zbiory Muzeum składają się m.in. eksponaty otrzymane przez papieża w czasie jego licznych podróży po świecie.
– Po zeszłorocznej premierze prezentacji multimedialnej, przygotowanej na zlecenie Międzynarodowego Triennale Grafiki, otrzymywaliśmy gratulacje nawet z Japonii – mówi Marcin Habryń, senior project manager w PPI. – Po tym sukcesie zaproszono nas do udziału w kilku przedsięwzięciach o charakterze kulturalnym – jednym z nich była właśnie „papieska” płyta.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.