Content Studio to nowy dział w strukturze portalu Interia.pl. Jego dyrektorem została Agnieszka Maciaszek.
Powołanie Content Studio ma być odpowiedzią na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku i skupieniem w jednym miejscu kompetencji wcześniej rozproszonych w różnych działach. Nad treściami – od tekstów po własne produkcje wideo – czuwa zespół łączący doświadczenie dziennikarskie z agencyjnym. Kieruje nim Agnieszka Maciaszek, wcześniej dyrektor działu Mobile & Video w Interii.
Rynek wideo i content marketingu rozwija się w błyskawicznym tempie, powołanie Content Studio było więc naturalnym posunięciem. To ogromna odpowiedzialność, a równocześnie ciekawe doświadczenie i możliwość realizowania dużych projektów w zespole doświadczonych i kreatywnych osób, co z kolei przekłada się na sukces po obu stronach – mówi Agnieszka Maciaszek, dyrektor Content Studio.
Content marketing jest bardzo istotnym trendem w marketingu. Rozwija się coraz szybciej i już dziś zajmuje znaczące miejsce w budżetach lokowanych w internecie. Oczywiście, wraz ze wzrostem zainteresowania tego typu działaniami rosną wymagania dotyczące oferty w tym zakresie. Grupa Interia, jako jeden z największych wydawców internetowych w Polsce, ma naturalne predyspozycje do oferowania takich zintegrowanych rozwiązań do licznego grona klientów. Powołanie oddzielnej komórki, jaką jest Content Studio, pozwala nam organizacyjnie dostosować swoją strukturę do potrzeb rynku. Jestem przekonany, że zebranie naszych wysokich kompetencji w jednym miejscu wzmocni naszą konkurencyjność w tym segmencie – dodał Robert Biegaj, dyrektor działu handlowego Grupy Interia.pl.
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 17,96 mln realnych użytkowników i 1,17 mld odsłon, a sam portal Interia – 12,73 mln użytkowników i 691 mln odsłon.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.