INTERIA.PL została partnerem telewizji Polsat przy realizacji kolejnego reality show stacji o nazwie Bar. Stacja telewizyjna powierzyła INTERIA.PL kreację i produkcję serwisu oraz obsługę techniczną przedsięwzięcia w Internecie. Współpraca przy realizacji projektu jest dla INTERIA.PL kolejnym etapem realizacji strategii dywersyfikacji źródeł przychodów portalu na obszary płatnych serwisów oraz e-commerce. Wyłączność INTERIA.PL na obsługę internetową wydarzenia zapewnić ma także dynamiczne zwiększenie się liczby użytkowników portalu i – pośrednio -udziału w rynku reklamy internetowej.
Serwis, który udostępniony zostanie pod adresem http://barpolsat.interia.pl/, składał się będzie z części ogólnodostępnej oraz części kodowanej, dostępnej odpłatnie. Na internetowych stronach znajdą się podstawowe informacje o programie, jego uczestnikach, prowadzącym, miejscu akcji i zasadach kierujących jego przebiegiem. Serwis stanowić będzie nie tylko źródło najświeższych informacji o wydarzeniach z programu ale także umożliwiać będzie widzom nawiązanie bezpośredniego kontaktu z
uczestnikami.
Odwiedzający serwis będą mogli podglądać przez kamery internetowe wydarzenia w tytułowym barze, uzyskają dostęp do galerii zdjęć, klipów wideo oraz materiałów przygotowanych specjalnie dla nich przez samych uczestników programu i redakcję serwisu. Interakcja z biorącymi udział w widowisku możliwa będzie poprzez regularnie odbywające się czaty internetowe, a widzowie-internauci będą mogli wpływać na przebieg programu oddając m.in. głos przez Internet.
Widowisko rozrywkowe BAR, który pojawi się na antenie Polsatu w marcu br., łączy w sobie elementy różnych gatunków telewizyjnych, m.in. reality show i telenoweli dokumentalnej. Program, produkowany na licencji szwedzkiej firmy Strix Television AB, wyróżnia się swoją otwartą formułą. W przeciwieństwie do reality shows prezentowanych dotychczas w Polsce akcja widowiska nie będzie odizolowana od świata rzeczywistego, uczestnicy programu będą mieli możliwość opuszczenia BARu lub mieszkania w towarzystwie kamery internetowej a oglądający – szansę spotkania z uczestnikami na żywo w tytułowym barze.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.