INTERIA.TV ma charakter czysto informacyjny, jest to telewizja typu „on-demand”, umożliwiająca użytkownikowi samodzielny wybór interesujących go informacji. Występująca do tej pory pod tą nazwą telewizja muzyczno rozrywkowa zyskała nową nazwę – LIVE.INTERIA.TV.
Serwis jest zbiorem treści multimedialnych dostępnych w portalu INTERIA.PL. Można tu znaleźć zarówno materiały przygotowane przez dziennikarzy portalu, jak i pochodzące z telewizji TV Biznes, Polsatu, Canal+, agencji informacyjnej Reuters, AFP. Są też materiały wyprodukowane na zlecenie o tematyce motoryzacyjnej, kulturalnej i rozrywkowej.
INTERIA.TV jest telewizją „na żądanie”, umożliwiającą użytkownikowi wybór interesujących go materiałów w dowolnej kolejności. Do dyspozycji internautów oddano siedem działów tematycznych: Reuters, Fakty, Biznes, Sport, Moto, Kultura, Lifestyle. Dwa razy dziennie jest też nadawany serwis informacyjny, zrealizowany przez dziennikarzy portalu.
Jak donoszą twórcy serwisu trwają prace nad stworzeniem ramówki, która będzie stanowić uzupełnienie dostępnych materiałów, z czasem telewizja będzie oferować coraz więcej materiałów produkowanych przez własne zespoły realizatorskie, również przy współpracy z RMF FM.
– Stawiamy na materiały i pomysły spełniające oczekiwania internautów, a jednocześnie we wszystkim staramy się wykraczać poza powszechnie przyjęte schematy – mówi Zygmunt Moszkowicz, zastępca redaktora naczelnego INTERIA.PL. -Internet oznacza wolność wyboru i taka właśnie powinna być telewizja internetowa. Nasza platforma pozwala widzowi zdecydować, co jest dla niego interesujące, dzięki czemu staje się on bardziej świadomym odbiorcą. – dodaje.
Wraz z uruchomieniem INTERIA.TV, zmieniono nazwę nadającej na żywo telewizji muzyczno – rozrywkowej, która teraz będzie funkcjonować jako LIVE.INTERIA.TV, oprócz zmiany nazwy wzbogacono też jej ramówkę dodając kolejne programy rozrywkowe.
Jak czytamy w komunikacie prasowym: na potrzeby obydwu telewizji uruchomione zostaną dwa nowe studia: kolejne w Krakowie i nowe w Warszawie. Pozwolą one na realizację dodatkowych serwisów informacyjnych, przygotowywanie przeglądów prasy, wywiadów, a także tworzenie formatów typowo studyjnych dla wszystkich kanałów INTERIA.TV.
Hanna Laskowska, e-biznes.pl
www.interia.tv
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.