Według MPG Intelligence, Internet staje się największym i najciekawszym źródłem trendów konsumenckich i socjalnych. Bycie „ON” to nie tylko formalne przyłączenie do Internetu, ale również poświęcenie mu pewnej części swojego życia.
Jak czytamy w materiale, który został przygotowany przez MPG Intelligence, regularnie dostarczającym informacji o trendach konsumenckich w Polsce i na świecie, Internet daje użytkownikowi poczucie kontroli, którego trudno doświadczyć bez tego medium. Nie istnieje praktycznie zjawisko odrzucenia Internetu przez osobę, która poznała jego funkcjonalność. Istnieją natomiast zachowania wobec marek internetowych świadczące o ich popularności podobnej do popularności gwiazd popu. Jedną z najważniejszych jest Facebook, który jest odwiedzany przez ponad 400 mln użytkowników każdego dnia i za pomocą którego przekazywane jest ponad 25 miliardów wszelkich form informacji między użytkownikami miesięcznie począwszy od notatek na tablicy, przez fotografie i linki.
Warto nadmienić, że najszybciej rosnącą grupą użytkowników Facebooka są kobiety w wieku 55-65 lat, które w świecie off-line bombardowane są reklamami witamin dla seniorów i klejów do protez. Facebook stworzył unikalną formę zachowań społecznych, które umożliwiają poczucie bycia w ciągłym kontakcie ze znajomymi poprzez umiejętne dostarczanie informacji na temat ich aktywności. Wykorzystując cykliczne formy rozrywki takie jak FarmVille Facebook promuje bycie cały czas „ON”.
Dlatego zachowania społeczne to obecnie najpopularniejsza aktywność w Internecie, po raz pierwszy w historii wyprzedzająca do niedawna królujące w Internecie treści pornograficzne.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.