Internet Płaszczyzną Globalizacji Handlu

Opublikowano: 30 kwietnia 2009. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

W dniach 14 i 15 maja 2009 roku odbędzie się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu piąta edycja ogólnopolskiej Konferencji naukowej „Internet Płaszczyzną Globalizacji Handlu„, która porusza zagadnienia handlu elektronicznego.

bannerOrganizatorem Konferencji jest Studenckie Kolo Naukowe e-commerce, działające przy Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Głównym celem Konferencji jest propagowanie idei internetowej przedsiębiorczości wśród młodych Polaków, ukazanie ogromnych możliwości, jakie daje handel elektroniczny, a także przybliżenie uczestnikom tematyki technologii informatycznych, tych stosowanych przez firmy działające na wirtualnym rynku oraz takich, które w niedalekiej przyszłości mogą zmienić oblicze Internetu oraz warunki działania przedsiębiorstw na wirtualnej płaszczyźnie.

Konferencja jest doskonałą okazją do pogłębiania wiedzy o technologiach informatycznych a w szczególności o handlu internetowym. Ścieżki tematyczne zainteresują zarówno osoby, które dopiero wkraczają w świat e-biznesu oraz osoby, które rynek ten już znają, ale chciałyby wyjść poza granice standardów i kroczyć śladami liderów.

Udział przedstawicieli świata biznesu, nauki i mediów sprawia, że Konferencja jest zarazem znakomitym miejscem wymiany doświadczeń oraz nawiązywania kontaktów zawodowych.

Podczas piątej edycji Konferencji „Internet Płaszczyzną Globalizacji Handlu” przewidziane są następujące ścieżki:

  • E-finanse
  • E-społeczeństwo
  • E-marketing
  • E-handel

Na stronie http://ipgh.ue.poznan.pl/ipgh5/ można zapisać się na Konferencję oraz uzyskać więcej informacji dotyczących sylwetek prelegentów oraz ścieżek.

Udział dla studentów bezpłatny!

Dawid ZarazińskiInternet Płaszczyzną Globalizacji Handlu

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.