GetUp to miejsce, gdzie każdy może bezpłatnie zamieścić informację o zapotrzebowaniu na konkretną usługę, a osoby świadczące usługi mogą odpowiadać na zamówienia lub zamieścić swoją wizytówkę i czekać, aż pojawi się zlecenie z ich branży. GetUp jest serwisem internetowym dla wszystkich szukających usługodawców oraz dla wszystkich oferujących swoje usługi.
Czy zdarzyło Ci się nagle potrzebować kogoś, kto naprawi kran lub przygotuje Cię do egzaminu? A może od miesięcy budujesz dom i cały czas szukasz rzemieślników z różnymi umiejętnościami? Najprościej jest w takich przypadkach popytać znajomych, ale niestety często zdarza się, że nikt nie potrafi wskazać kogoś godnego polecenia. Gdzie wtedy szukać i jak wyłowić z wielu ogłoszeń właściwego fachowca i najlepszą ofertę?
Rozwiązaniem tych problemów ma być serwis internetowy GetUp. Jeżeli potrzebujemy ogrodnika, stolarza czy też jakiejkolwiek usługi, możemy zamieścić nieodpłatnie swoje zapotrzebowanie na daną pracę, a w odpowiedzi otrzymamy oferty osób chętnych taką usługę wykonać, wraz z cenami i opiniami klientów o nich.
– Założyłem swoją pierwszą firmę w 2001 r. Bardzo szybko zrozumiałem, jak ważny jest czas, w szczególności wolny czas. Szkoda go marnować na grzebanie w ogłoszeniach – stwierdza Maciek Czyżowicz, jeden z założycieli serwisu – Dodatkowo nieraz zdarza się, że ktoś coś sknoci, a ty nie możesz nic zrobić. Dlatego w naszym serwisie internetowym dodaliśmy możliwość oceny usługodawcy i wystawienia komentarza. W ten sposób chcemy nagradzać dobrych usługodawców, a przed złymi ostrzec innych.
Na stronie www.getup.pl można też nieodpłatnie zamieścić opis własnych usług, stworzyć swoją wizytówkę oraz subskrybować daną kategorię. Ilekroć pojawi się zlecenie na usługę związaną z Twoją profesją, dostaniesz powiadomienie mailem i, jeżeli się zdecydujesz, możesz złożyć ofertę.
Internetowa Giełda Usług GetUp ma oszczędzać czas i pieniądze obydwu stron – zarówno usługodawców jak i usługobiorców. Ostateczną decyzję o podjęciu współpracy podejmują oczywiście sami zainteresowani, ale dzięki serwisowi proces wymiany informacji ma być szybszy i efektywniejszy.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.