Portal INTERIA.PL i Fiat Auto Poland we współpracy z domem mediowym Starcom organizują internetowe dni otwarte Fiata. Po raz pierwszy w Polsce w taki sposób promowany będzie w Internecie najnowszy produkt koncernu – Fiat Stilo Multi Wagon. Internetowe i „tradycyjne” dni otwarte wspierane będą kampanią internetową obejmującą portal INTERIA.PL i inne polskie witryny.
Na potrzeby internetowych dni otwartych w portalu INTERIA.PL stworzona została specjalna mini-witryna WWW. Na stronach internetowych znaleźć można informacje na temat Fiata Stilo Multi Wagon, galerię zdjęć samochodu oraz informacje o „tradycyjnych” dniach otwartych w salonach Fiata, które odbędą się w najbliższy weekend. Odwiedzający witrynę będą mogli wziąć udział w konkursie wiedzy o Fiacie Stilo.
W piątek, 14 marca br., w pierwszy dzień oficjalnych, tradycyjnych dni
otwartych w salonach Fiata w INTERIA.PL odbędzie się czat, w trakcie którego specjaliści odpowiadać będą na pytania internautów dotyczące nowego modelu Fiata. W trakcie rozmowy zostanie też przeprowadzony drugi z konkursów związanych z internetowymi dniami otwartymi Fiata.
Jednocześnie, po raz pierwszy w historii polskiego Internetu komercyjnego, rozmowie na czacie towarzyszyć będzie dokonywana w czasie rzeczywistym prezentacja video nowego auta. Transmisja obrazu odbywać będzie się z miejsca czatu – z warszawskiego salonu Fiata firmy Carserwis. Czatujący będą mogli kierować kamerą, prosząc o pokazanie różnych fragmentów nowego na polskim rynku samochodu.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.