Internetowe przedszkole Agory – kolejna reklama czy poważny projekt?

Opublikowano: 6 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Strony internetowe dla dzieci w wieku przedszkolnym spotykają się z coraz lepszym przyjęciem przez rodziców i ich pociechy. Popularna Ciufcia.pl zyskuje konkurenta: należący do Agory serwis eDziecko.pl uruchomił niedawno internetowe przedszkole.

Z komunikatu prasowego Agory wynika, że projekt internetowego przedszkola jest sponsorowany przez producenta Kinder Niespodzianek, firmę Ferrero. Trudno tego nie zauważyć, bo pierwsza strona pełna jest nawiązań do popularnych jajek niespodzianek: od ikonek w menu, przez elementy graficzne. Poszczególne podstrony również są mocno „obrandowane” logiem sponsora.

Internetowe przedszkole Agory – kolejna reklama czy poważny projekt? 1

W internetowym przedszkolu można znaleźć między innymi gry, quizy, bajki w postaci mp3, piosenki, konkursy i wiersze. Brzmi interesująco, ale przy bliższym spotkaniu nieco rozczarowuje. W dziale gry znajdziemy trzy pozycje. Nie jest to liczba powalająca, ale jakoś się broni. Natomiast w sekcji quiz trzy zagadki to zdecydowanie za mało. Inne części internetowego przedszkola też nie grzeszą bogactwem. Wśród bajek w postaci mp3 również są trzy pozycje, które dobrze znane są z wcześniejszej kolekcji Dziecka i Gazety Wyborczej. Oprócz tego można znaleźć informacje o tym, gdzie można kupić pozostałe książki…

Internetowe przedszkole Agory – kolejna reklama czy poważny projekt? 2

Strony dla dzieci to niełatwy „kawałek chleba”. Trzeba bardzo starannie dobierać treści, które nie tylko mają bawić, ale i uczyć. Odbiorca jest podwójnie wymagający. Serwis poza najmłodszymi internautami musi zadowolić też ich rodziców. A ci są bardzo surowymi recenzentami. Tak zwany „content” serwisu musi być bogaty, a przede wszystkim często zmieniany i aktualizowany.

Trudno oprzeć się wrażeniu, że najnowsza propozycja Agory i eDziecka to najzwyklejszy projekt reklamowy i to zrobiony dość niskim kosztem.

www.edziecko.pl/internetowe_przedszkole/

admagazine.plInternetowe przedszkole Agory – kolejna reklama czy poważny projekt?

Podziel się!

O autorze

admagazine.pl