iTaxi odświeża logo i stawia na uczciwość

Opublikowano: 24 lipca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi:

iTaxi ogłasza strategię działania pod hasłem „Zwyczajnie uczciwa”. Twórcy aplikacji wprowadzili nowe funkcjonalności, które pozwalać mają na pełną kontrolę przejazdów. Dodatkowo, iTaxi zapowiada, że do końca 2015 roku obecna będzie w 14 miastach Polski.

Nowa strategia iTaxi

itaxi logoOd lipca tego roku iTaxi wprowadza nową strategię, której filarem zarówno od strony operacyjnej, jak i komunikacyjnej jest uczciwość. W tym celu firma wdrożyła nowe funkcjonalności: strefę pasażera i panel reklamacyjny. Dzięki nim pasażerowie mają mieć pewność, że zapłacili za kurs tyle, ile powinni. W przypadku uzasadnionej reklamacji, iTaxi wypłaca podwojoną kwotę za przejazd taksówką.

W związku z ogłoszoną strategią firma przeprowadziła odświeżenie logotypu i uruchomiła nową stronę www. Okres rebrandingu wszystkich taksówek potrwa do końca tego roku. Zwiększyć ma się także obecność iTaxi na polskich drogach.

Jako największa aplikacja taksówkarska obecnie jesteśmy dostępni w sześciu miastach w Polsce. Nasza strategia i długofalowe plany zakładają, że do 2015 roku zamawiać taksówkę poprzez aplikację iTaxi będą mogli mieszkańcy 14 największych polskich miast. Liczba taksówek przekroczy zaś 6 tys., a liczba kursów wzrośnie do ponad ćwierć miliona miesięcznie – powiedział Stefan Batory, prezes zarządu iTaxi.

Transparentne zasady wobec taksówkarzy

Dla taksówkarzy system iTaxi oferuje bezterminowe umowy z krótkim okresem wypowiedzenia. Taksówkarze nie muszą opłacać wpisowego, ani ponosić żadnych kosztów obrandowania samochodu. Ponadto iTaxi wyposaża ich w smartfony z aplikacją niezbędną do przyjmowania zleceń i opłaca wszystkie koszty związane z jego utrzymaniem. Strategia Zwyczajnie Uczciwa oznaczać ma dla taksówkarzy brak jakichkolwiek opłat abonamentowych i bazowych – kierowcy płacą prowizję tylko wtedy, gdy sami zarabiają. Dla tej grupy iTaxi uruchomiło również forum dyskusyjne, gdzie taksówkarze mogą wymieniać się informacjami z branży, a także uzyskać wartościowe porady.

Gwarancja uczciwości dla pasażera

Dla klientów indywidualnych iTaxi wprowadziło w aplikacji kilka nowych funkcjonalności. Uruchomiono kompleksowy system monitorowania poprawności kursów, który daje każdemu pasażerowi pewność, że kwota, którą zapłacił była prawidłowa. Jeżeli pasażer będzie miał wątpliwości co do wysokości opłaty za odbyty kurs, może zgłosić je za pomocą panelu reklamacyjnego. W przypadku uzasadnionej reklamacji, iTaxi wypłaca pasażerowi podwojoną kwotę na przejazd taksówką.

Reklamację można zgłosić na dwa sposoby: z poziomu aplikacji i poprzez wypełnienie formularza na stronie www. Wirtualny taksometr zweryfikuje zasadność reklamacji i pozwoli na ewentualne odzyskanie środków. Aplikacja daje możliwość także oceny kierowcy i dodania go do ulubionych, dzięki czemu możemy zawsze jeździć z jednym, sprawdzonym taksówkarzem.

Strefa pasażera

Strefa pasażera to kolejne udogodnienie dla tych, którzy będą zamawiać taksówki iTaxi poprzez aplikację. Zakładając konto, użytkownik otrzymuje dostęp do specjalnego panelu, dzięki któremu może sprawdzić historię swoich kursów, dokładne trasy przejazdów oraz ile zapłacił za każdy kurs.

Dawid ZarazińskiiTaxi odświeża logo i stawia na uczciwość

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.