Do grona firm zrzeszonych pod auspicjami Izby Gospodarki Elektronicznej dołączyły Gospy.pl oraz Kwanko. Izba reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej.
Przystąpienie do e-Izby pozwoli nam podzielić się doświadczeniem zdobytym w trakcie prowadzenia kilku sklepów internetowych, które odniosły sukces potwierdzony tytułem e-Gazeli Biznesu – przez trzy lata z rzędu. Mieliśmy możliwość uczestniczenia w budowaniu biznesu internetowego od podstaw, zarówno w modelu B2C jak i B2B. Znamy problemy, jakie dotykają nowe firmy wchodzące na rynek e-commerce. Chcemy podzielić się doświadczeniem oraz wnieść nowe pomysły dotyczące pożądanego kierunku rozwoju branży e-commerce w Polsce – przekonuje Jarosław Gaładyk, właściciel Gospy.pl.
Kwanko przystępuje do Izby Gospodarki Elektronicznej gdyż chce aktywnie współpracować w procesie kształtowania i rozwoju polskiej branży e-commerce. Chcemy brać udział w edukacji konsumentów oraz firm. Naszym celem jest wspieranie przedsiębiorców w rozwoju ich biznesu w Polsce i na świecie – dodaje Michał Sołtys, Regional Director Central & Eastern Europe, Kwanko.
Firma Gospy.pl gromadzi ofertę sprzętu detektywistyczno-szpiegowskiego. Kwanko to gracz branży performance marketingu.
Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją e-Izby jest rozwój polskiej gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.