Izba Gospodarki Elektronicznej z nowymi firmami członkowskimi

Opublikowano: 15 listopada 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Do grona firm zrzeszonych pod auspicjami Izby Gospodarki Elektronicznej dołączyły Gospy.pl oraz Kwanko. Izba reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej.

izba-gospodarki-elektronicznejPrzystąpienie do e-Izby pozwoli nam podzielić się doświadczeniem zdobytym w trakcie prowadzenia kilku sklepów internetowych, które odniosły sukces potwierdzony tytułem e-Gazeli Biznesu – przez trzy lata z rzędu. Mieliśmy możliwość uczestniczenia w budowaniu biznesu internetowego od podstaw, zarówno w modelu B2C jak i B2B. Znamy problemy, jakie dotykają nowe firmy wchodzące na rynek e-commerce. Chcemy podzielić się doświadczeniem oraz wnieść nowe pomysły dotyczące pożądanego kierunku rozwoju branży e-commerce w Polsce – przekonuje Jarosław Gaładyk, właściciel Gospy.pl.

Kwanko przystępuje do Izby Gospodarki Elektronicznej gdyż chce aktywnie współpracować w procesie kształtowania i rozwoju polskiej branży e-commerce. Chcemy brać udział w edukacji konsumentów oraz firm. Naszym celem jest wspieranie przedsiębiorców w rozwoju ich biznesu w Polsce i na świecie – dodaje Michał Sołtys, Regional Director Central & Eastern Europe, Kwanko.

Firma Gospy.pl gromadzi ofertę sprzętu detektywistyczno-szpiegowskiego. Kwanko to gracz branży performance marketingu.

Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją e-Izby jest rozwój polskiej gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.

Dawid ZarazińskiIzba Gospodarki Elektronicznej z nowymi firmami członkowskimi

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.