Izba Gospodarki Elektronicznej ogłosiła konkurs na prezesa zarządu

Opublikowano: 2 czerwca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi:

Izba Gospodarki Elektronicznej poszukuje prezesa zarządu. Kandydat musi być „naturalnym liderem. Samodzielny i kreatywny, zdolny do podejmowania decyzji w zmiennym otoczeniu, dobry negocjator i dyplomata”.

Izba Gospodarki ElektronicznejOsiągnęliśmy spore sukcesy, zarówno w zakresie działalności krajowej jak i na poziomie europejskim. Szkoła e-Commerce Polska jest docenianym przez członków projektem edukacyjnym, dzięki e-Izbie najlepsze polskie uczelnie uruchomiły kierunki dedykowane e-Commerce. Głos e-Izby stanowi istotny wkład w merytoryczną dyskusję o rynku cyfrowym zarówno na forum Ecommerce Europe jak i w dialogu z Komisją Europejską – mówi Justyna Skorupska, Przewodnicząca Rady e-Izby.

Wszyscy jesteśmy przekonani, że wzmocnienie kadrowe e-Izby o silnego lidera, w pełni zaangażowanego w branżową współpracę przedsiębiorców, zapewni dalszy dynamiczny rozwój naszej organizacji oraz kontynuację realizacji misji wspierania cyfrowej transformacji polskiej gospodarki we wszystkich sektorach – mówi Grzegorz Wójcik – inicjator powstania e-Izby.

Kandydat lub kandydatka na stanowisko Prezesa Zarządu e-Izby musi mieć co najmniej 10 lat przebiegu kariery zawodowej, w tym minimum 3 lata doświadczenia w roli członka zarządu lub menedżera wyższego szczebla. Powinna doskonale znać rynek cyfrowy/e-commerce w Polsce i Europie. Celem nowego Prezesa Zarządu będzie kontynuowanie dalszego rozwoju e-Izby, z uwzględnieniem uzyskanego potencjału zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym poprzez reprezentowanie organizacji wobec rynku, mediów, Członków e-Izby oraz jej Partnerów.

Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 15 czerwca br.

Szczegóły dotyczące oczekiwań od kandydatów dostępne są pod adresem:
http://ecommercepoland.org.pl/files/3814/6485/8292/2016-06-01_konkurs_prezes_e-Izby.pdf

Dawid ZarazińskiIzba Gospodarki Elektronicznej ogłosiła konkurs na prezesa zarządu

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.