Działalność w branży e-commerce jest trudniejsza, niż się na pierwszy rzut oka wydaje. Nie wystarczy założyć sklepu internetowego i czekać, aż sam zacznie sprzedawać. Trzeba mu w tym aktywnie pomagać. A do tego radzić sobie z wyzwaniami, jakie stawia przed nami e-rynek.
Pomocą w razie problemów i wątpliwości mogą służyć książki o biznesie. To właśnie na kartach tradycyjnych publikacji często czeka na Ciebie więcej fachowej wiedzy niż w powierzchownych, internetowych opracowaniach. Książki to prawdziwa skarbnica wiedzy na temat e-commerce – dzielą się nią najlepsi specjaliści od internetowej sprzedaży. Warunek to wybór odpowiednich tytułów.
Praktyczne poradniki na temat e-commerce
Książki o sprzedaży w internecie mogą zawierać mnóstwo praktycznych i sprawdzonych rozwiązań, które można wdrożyć we własnym biznesie od zaraz. Jedną z pozycji, które w taki sposób podchodzą do e-biznesu, jest książka “Konwersje w e-commerce” pióra Krzysztofa Bartnika. To tytuł, który odpowiada na najważniejsze pytania dotyczące zwiększania zysków i odpowiedniej analizy pracy sklepu internetowego.
Warto sięgnąć również po poradnik napisany przez Piotra Karwatkę. Jego książka “Technologia w e-commerce” przeprowadzi krok po kroku każdego, kto chce założyć sklep internetowy, ale boi się wyzwań związanych z aspektami technicznymi. Dzięki radom Karwatki stworzysz funkcjonalny sklep, który będzie się rozwijać wraz ze zwiększającymi się zyskami.
Najbardziej kompleksowym opracowaniem na temat sprzedaży w internecie jest jednak chyba “Biblia e-biznesu”. Już trzecie wydanie tej książki pod redakcją Macieja Dutki dowodzi, że zawarte w niej opracowania, porady i analizy pozostają aktualne. Nic w tym jednak dziwnego, skoro przy powstawaniu tej publikacji wzięli udział m.in. Marcin Osman, Kamila Kruk i ponad 120 innych specjalistów od e-commerce. Trzecie wydanie zawiera wiele nowości – znajdziesz je na https://www.osmpower.pl/ksiazki-e-commerce.
Książki, które zainspirują do rozwoju sklepu
Samo prowadzenie działalności e-commerce to jednak coś więcej niż tylko dbanie o konwersję i prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego. To również osadzenie go w konkretnym modelu biznesowym. By osiągnąć prawdziwy sukces, potrzeba czegoś więcej niż sprawne administrowanie sprzedażą.
Rozwijanie biznesu z pewnością ułatwi książka Osmana “Biznes ci ucieka 2”. To 134 lekcje na temat prowadzenia firmy, sklepów internetowych i innych działalności ukierunkowanych na zysk. Dzięki nim łatwiej wygenerujesz większe przychody lub podejmiesz odpowiednie decyzje. Lektura tej książki motywuje do rozwoju i działania.
Zwiększania zysków nie ma dziś bez skutecznego marketingu. O tym, w jaki sposób skutecznie promować firmę, optymalizować jej budżet oraz trafić do odpowiednich klientów opowiada Dan S. Kennedy. Jego “Finansowa alchemia” sprawi, że zmienisz podejście do swojego biznesu. Na nowo popatrzysz na niego pod kątem efektywności finansowej i dostrzeżesz miejsca, w których uciekają Twoje pieniądze i klienci. Kennedy podpowie, jak skutecznie załatać te luki.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.