Jak książki mogą pomóc w prowadzeniu sklepu internetowego?

Działalność w branży e-commerce jest trudniejsza, niż się na pierwszy rzut oka wydaje. Nie wystarczy założyć sklepu internetowego i czekać, aż sam zacznie sprzedawać. Trzeba mu w tym aktywnie pomagać. A do tego radzić sobie z wyzwaniami, jakie stawia przed nami e-rynek.

Jak książki mogą pomóc w prowadzeniu sklepu internetowego? 1

Pomocą w razie problemów i wątpliwości mogą służyć książki o biznesie. To właśnie na kartach tradycyjnych publikacji często czeka na Ciebie więcej fachowej wiedzy niż w powierzchownych, internetowych opracowaniach. Książki to prawdziwa skarbnica wiedzy na temat e-commerce – dzielą się nią najlepsi specjaliści od internetowej sprzedaży. Warunek to wybór odpowiednich tytułów.

Praktyczne poradniki na temat e-commerce

Książki o sprzedaży w internecie mogą zawierać mnóstwo praktycznych i sprawdzonych rozwiązań, które można wdrożyć we własnym biznesie od zaraz. Jedną z pozycji, które w taki sposób podchodzą do e-biznesu, jest książka “Konwersje w e-commerce” pióra Krzysztofa Bartnika. To tytuł, który odpowiada na najważniejsze pytania dotyczące zwiększania zysków i odpowiedniej analizy pracy sklepu internetowego.

Warto sięgnąć również po poradnik napisany przez Piotra Karwatkę. Jego książka “Technologia w e-commerce” przeprowadzi krok po kroku każdego, kto chce założyć sklep internetowy, ale boi się wyzwań związanych z aspektami technicznymi. Dzięki radom Karwatki stworzysz funkcjonalny sklep, który będzie się rozwijać wraz ze zwiększającymi się zyskami.

Najbardziej kompleksowym opracowaniem na temat sprzedaży w internecie jest jednak chyba “Biblia e-biznesu”. Już trzecie wydanie tej książki pod redakcją Macieja Dutki dowodzi, że zawarte w niej opracowania, porady i analizy pozostają aktualne. Nic w tym jednak dziwnego, skoro przy powstawaniu tej publikacji wzięli udział m.in. Marcin Osman, Kamila Kruk i ponad 120 innych specjalistów od e-commerce. Trzecie wydanie zawiera wiele nowości – znajdziesz je na https://www.osmpower.pl/ksiazki-e-commerce.

Książki, które zainspirują do rozwoju sklepu

Samo prowadzenie działalności e-commerce to jednak coś więcej niż tylko dbanie o konwersję i prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego. To również osadzenie go w konkretnym modelu biznesowym. By osiągnąć prawdziwy sukces, potrzeba czegoś więcej niż sprawne administrowanie sprzedażą.

Rozwijanie biznesu z pewnością ułatwi książka Osmana “Biznes ci ucieka 2”. To 134 lekcje na temat prowadzenia firmy, sklepów internetowych i innych działalności ukierunkowanych na zysk. Dzięki nim łatwiej wygenerujesz większe przychody lub podejmiesz odpowiednie decyzje. Lektura tej książki motywuje do rozwoju i działania.

Zwiększania zysków nie ma dziś bez skutecznego marketingu. O tym, w jaki sposób skutecznie promować firmę, optymalizować jej budżet oraz trafić do odpowiednich klientów opowiada Dan S. Kennedy. Jego “Finansowa alchemia” sprawi, że zmienisz podejście do swojego biznesu. Na nowo popatrzysz na niego pod kątem efektywności finansowej i dostrzeżesz miejsca, w których uciekają Twoje pieniądze i klienci. Kennedy podpowie, jak skutecznie załatać te luki.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top