Jak promować stronę firmową?

Zainwestowałeś i stworzyłeś witrynę, która ma stać się wizytówką twojej firmy, a także narzędziem do pozyskiwania klientów. Szkopuł w tym, że o jej istnieniu wiesz tylko ty i autor strony. Teraz czeka cię najważniejsze zadanie: wypromowanie witryny w taki sposób, by skutecznie przyciągnąć do niej jak największą liczbę odwiedzających. Podajemy kilka bezpłatnych lub bardzo tanich sposobów takiego działania.

OPTYMALIZACJA WYSZUKIWAREK

Jak promować stronę firmową? 1

SEO to proces zwiększania widoczności Twojej witryny w wynikach wyszukiwarek poprzez optymalizowanie stron za pomocą odpowiednich fraz kluczowych, które mogą być wyszukiwane przez użytkowników. Niektóre popularne sposoby poprawy wyników wyszukiwania organicznego to edytowanie interesujących treści, usuwanie barier utrudniających indeksowanie oraz zwiększanie liczby linków wychodzących i przychodzących.

Przedstawiciel czeskiej firmy Mixit, posiadającej w Polsce sklep mixit.pl, specjalizujący się w mieszankach musli i kasz z możliwością samodzielnego skomponowania składników, ostrzega, że działanie pod kątem SEO może początkowo być czasochłonnym procesem, ale jest to ważny krok w kierunku zwiększenia ruchu na stronie.

BLOG I GOŚCINNE BLOGOWANIE

– Założenie bloga i oferowanie bezpłatnych, oryginalnych treści pomaga przyciągnąć nowych użytkowników – przekonuje właściciel importera i dystrybutora kosmetyków Anled Systems, który w sklepie spa.anled.pl oferuje wysokiej jakości produkty naturalne z całego świata.

Jednak jest to proces powolny, więc na początku zalecamy pisanie również do innych znanych już blogów z interesującej cię branży. Dodając pod postem link do twojej witryny, przyciągasz nowych użytkowników ze źródła, które ma o wiele większy ruch, niż początkująca w sieci strona.

REKLAMY NA FACEBOOKU

Setki milionów osób codziennie korzysta z Facebooka, a statystyczny użytkownik spędza na jego stronach co najmniej osiem godzin w miesiącu. Facebook jest popularny nie tylko wśród nastolatków i studentów – wszystkie grupy wiekowe są teraz regularnymi użytkownikami tej sieci społecznościowej. Przedstawiciel firmy Fastpol Invest specjalizującej się w artykułach BHP i przeciwpożarowych, których szeroki wybór oferuje w sklepie bhpfast.pl, zwraca uwagę na zalety reklam umieszczanych na Facebooku:

– System reklam ułatwia kierowanie przekazu na osoby z określonej lokalizacji, na znajomych obecnych fanów, na dokładnie sprecyzowane grupy wiekowe, czy użytkowników o konkretnych zainteresowaniach.

– Co więcej, jest to finansowo bezpieczny sposób na zwiększenie ruchu na twojej stronie – dodaje doradca klienta w spółce CR Iluminacje z Bielska-Białej, oferującej na stronie cr-iluminacje.pl dekoracyjne elementy świetlne do ozdabiania miejskiej przestrzeni publicznej. – Możesz ustalić dzienny budżet lub zapłacić za same kliknięcia i w ten sposób mieć kontrolę nad kwestią finansową.

YOUTUBE

Tworzenie filmów i publikowanie ich w serwisie YouTube ma kilka zalet:

– twoje treści indeksuje wyszukiwarka serwisu,

– indeksuje je również Google,

– inni użytkownicy mogą umieszczać twoje filmy na swoich stronach i blogach oraz udostępniać je w mediach społecznościowych,

– bezpośrednie wezwanie widza do działania skłania do odwiedzenia twojej strony po obejrzeniu filmu.

MARKETING E-MAILOWY

Marketing e-mailowy istnieje od lat i nadal jest jednym z najsilniejszych sposobów angażowania potencjalnych i obecnych klientów.

Właściciel firmy ProLine Studio, oferującej na stronie prolinestudio.pl usługę nagrywania przez zespół doświadczonych kamerzystów wysokiej jakości filmów ślubnych, zachęca, by dać odwiedzającym powody do subskrybowania newsletterów np. przez organizowanie konkursów lub oferowanie upustów.

Od wybrania sposobu promowania strony zależy jej popularność, co w przypadku prowadzenia biznesu ma duży wpływ na osiągane obroty.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top