Jak przeprowadzić samodzielny audyt SEO [bezpłatny e-book]

Opublikowano: 4 kwietnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

To pierwszy na polskim rynku, tak obszerny i kompletny poradnik dla osób, które same chcą sprawdzić swoją stronę internetową pod kątem SEO. Publikacja została opracowana w ramach projektu edukacyjnego Nowa koncepcja SEO i jest całkowicie darmowa.

W materiale przygotowanym przez WhitePress można znaleźć konkretne porady dotyczące każdego aspektu podstawowego audytu SEO strony internetowej. Poradnik zawiera szczegółowe instrukcje, które wyjaśniają m.in. jak wykorzystywać narzędzia do badania widoczności strony, jak przeprowadzić prostą analizę konkurencji oraz jak monitorować problemy ze stroną.

Stworzenie jednego, uniwersalnego szablonu audytu wszystkich strony internetowych nie jest możliwe ze względu na ich różnorodność. Mając to na uwadze, specjaliści z Agencji WhitePress przygotowali zbiór  pomocnych wskazówek, które mogą być wykorzystane przy analizie niemal każdej strony.

Mam nadzieję, że poradnik okaże się pomocny dla wszystkich, którzy samodzielnie promują swoją stronę internetową lub zaczynają karierę jako specjalista SEO – mówi Paweł Strykowski, współwłaściciel w WhitePress.pl – Wiedza zawarta w tym dokumencie pomaga szybko zrozumieć podstawy optymalizacji strony w łatwy sposób – dodaje.

Projekt Nowa koncepcja SEO ma na celu zebranie jak największej liczby materiałów edukacyjnych dotyczących skuteczniej promocji stron internetowych. Autorzy zakładają, że działania SEO powinny być realizowane kompleksowo wraz z innymi usługami.

E-book oraz checklista, w której zostały zawarte najważniejsze informacje dotyczące optymalizacji SEO strony są do pobrania z dedykowanej podstrony. Nasza redakcja objęła projekt Nowa koncepcja SEO swoim patronatem medialnym.

infografika-ebook-seo

Dawid ZarazińskiJak przeprowadzić samodzielny audyt SEO [bezpłatny e-book]

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.