Jak wybrać firmę do pozycjonowania stron w Google?

Aby strona internetowa, którą prowadzimy, zdobyła popularność, nie wystarczy, że będziemy zamieszczać na niej atrakcyjne teksty lub oferować wysokiej jakości towary i usługi. Konieczne jest również pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach internetowych. Warto to zadanie powierzyć profesjonalistom. Podpowiadamy, w jaki sposób wybrać firmę do pozycjonowania stron w Google.

Dlaczego pozycjonowanie stron www w Google jest tak istotne?

Jak wybrać firmę do pozycjonowania stron w Google? 1Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych można doczytać we wpisie zatytułowanym „Czym jest pozycjonowanie stron w Google?„. Jeżeli Państwo jeszcze nie czytali tego wpisu, zachęcamy zacząć od niego – stanowi on prawdziwe kompendium wiedzy na temat pozycjonowania i zanim zdecydują się Państwo na wybór firmy, której zlecą zadanie, warto zapoznać się z tą tematyką.

W wyniku pozycjonowania strona internetowa będzie wyświetlała się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarkach – to sprawi, że po wpisaniu odpowiednich haseł w Google osoby zainteresowane daną tematyką bez problemu będą mogły odnaleźć Państwa stronę. Zdecydowana większość użytkowników przegląda wyłącznie kilka pierwszych wyników wyszukiwania w Google – z tego powodu jest niezwykle istotnym, by Państwa strona internetowa znalazła się właśnie wśród nich.

Dobór odpowiednich fraz kluczowych

Dobór odpowiednich fraz kluczowych jest kwestią kluczową dla powodzenia procesu pozycjonowania stron. Firma, której zlecą Państwo to zadanie, nie powinna ich Państwu narzucać – raczej doradzić, wcześniej dowiadując się, jaki jest Państwa biznes i strategia marketingowa. Dobrze, jeśli umowa przewiduje możliwość zmiany słów kluczowych w trakcie procesu pozycjonowania strony i nie traktuje tego jako zerwania współpracy.

Audyt strony i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych zawsze powinno być poprzedzone rzetelnym audytem strony. Należy pamiętać o tym, że pozycjonowanie stron www w Google często nie ma sensu, bez przeprowadzenia ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. W ramach audytu sprawdzana jest konstrukcja strony oraz poprawność takich elementów jak kod html czy zastosowane oprogramowanie. Zawsze warto dowiedzieć się, jakie elementy będą sprawdzane w ramach audytu.

Raporty z wykonywanej pracy

Zlecając pozycjonowanie stron internetowych, chcemy mieć na bieżąco kontrolę nad tym, jakie są efekty wykonywanej pracy. Z tego powodu przed podpisaniem umowy warto ustalić formę i częstotliwość udostępniania raportów (na przykład raz w miesiącu). Warto ustalić, co będą zawierały raporty.

Zaufaj profesjonalistom z doświadczeniem

Zanim zdecydujemy się na konkretną ofertę, zawsze warto sprawdzić, kto pracuje dla firmy, której chcemy zlecić wykonanie usługi. Dobrze, jeśli będzie to firma zatrudniająca ekspertów z dużym doświadczeniem. Z całą pewnością nie powinniśmy nigdy kierować się wyłącznie kryterium najniższej ceny – najtańsze oferty bardzo często składają osoby półamatorsko zajmujące się pozycjonowaniem niszowych blogów.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top