Jak wypromować swój sklep internetowy?

Banery, logo, grafiki reklamowe, social media, artykuły, brand. Wszystko to pomoże Ci w wypromowaniu Twojego sklepu internetowego. Wiele początkujących przedsiębiorców zakładając sklepy internetowe zapominają o najważniejszej rzeczy jaką jest budowanie brandu – budowanie swojej marki. Co zrobić, aby wybić się na tle innych?

Jak wypromować swój sklep internetowy? 1

Chcesz wybić się na tle innych sklepów które z Tobą konkurują? Zobacz jak możesz to zrobić tworząc swoje własne materiały reklamowe.

Wszystko możesz stworzyć sam przy odrobinie cierpliwości i zapału. Jeżeli jednak nie masz na to czasu, pozostaje Ci nawiązać współpracę z osobą lub firmą, która się na tym zna.

Banery, logo, grafiki reklamowe, social meda, artykuły, brand.

Baner – jak stworzyć baner na bloga lub stronę internetową?

Tworząc baner musisz mieć na uwadze jego rozdzielczość. Najbardziej popularne rozdzielczości banerów to:

  • 560 x 315 piks. – baner na bloga
  • 900 x 480 piks. – baner twitch
  • 1400 x 425 piks. – baner na LInkedIn
  • 2480 x 520 piks. – baner na SoundCloud

Dostosuj kolor baneru do kolorystyki swojej strony. Nie pozwól żeby baner odstawał od jej stylu, sprawiał wrażenie za bardzo rzucającego się w oczy czy też mało atrakcyjnego. Powinien być integralną częścią Twojej witryny.

Logo – jak wybrać odpowiednie logo dla swojej firmy?

Wybierz proste logo, które będzie generowało skojarzenia z działalnością Twojej firmy.

Proste logo, które łatwo zapada w pamięć skutkuje lepszym rozpoznawaniem Twojej marki. Stwórz logo, które będzie można narzucać na zdjęcia, oferty, dokumenty, a może i nawet pieczątki Twojej firmy.

Projekt idealny, to taki, od którego nie można nic już odjąć.

Pomocne przy tworzeniu logo może być mapa myśli. Napisz na kartce nazwę swojej firmy, zaznacz ją w okręgu. Od okręgu poprowadź kilka promieni i wypisz do nich skojarzenia związane z działalnością firmy. Zastanów się jakie ikony mogą przedstawiać te skojarzenia.

Grafiki reklamowe, social media.

Bardzo ważnym elementem jest założenie kont w social mediach. Zwiększy to świadomość Twojej marki. Umieszczanie grafik reklamowych zwiększy skuteczność promowania firmy i pozyskiwania nowych klientów. Coraz częściej zamiast tekstu dodaje się reklamy w formie graficznej lub w formie krótkich filmików. Bardzo dobrą praktyką, którą zwiększa pozyskiwanie klientów jest prezentowanie swoich produktów w krótkich filmikach instruktażowych. Jeżeli prowadzisz sprzedaż usług, warto prosić swoich klientów o rekomendacje.

Brand – co to jest?

Na pojecie brand składa się kilka czynników, takich jak:

  • nazwa marki i logo,
  • hasło reklamowe,
  • tworzenie wizerunku,
  • odczucia konsumenta.

Brand to nic innego jak podnoszenie świadomości na temat Twojej firmy. Przy dobrym prowadzeniu generują się nowe konwersje i leady sprzedażowe. Nowi klienci generują więcej zysków. Ty stajesz się bardziej konkurencyjny na tle innych.

Dobrze przemyślana nazwa marki i logo to tylko ćwiartka z sukcesu do osiągnięcia wysokich wyników. Najważniejsze są odczucia konsumenta, który przegląda Twoją stronę internetową. Odczucia przy poruszaniu się po sklepie i intuicyjna nawigacja sklepu, kolory oraz hasła reklamowe. Bardzo ważne jest aby zdobywać nowe pozytywne rekomendacje. Zwiększy to zaufanie do Twojej marki, a klienci będą chcieli wybierać Ciebie częściej.

Twórz poradniki i artykuły dla swoich klientów. Pisz o swoich produktach, udzielaj ciekawych informacji i inspiracji. Takie zabiegi dają bardzo dobre efekty oraz generują wzrost sprzedaży.

Artykuł napisany przez Magdę Wiertel.

Jeżeli szukasz pomocy, przy podniesieniu świadomości marki zapraszam do kontaktu i odwiedzenia strony www.wiertel-magda.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top