Skutecznie przeprowadzony marketing odpowiada przede wszystkim za wizerunek firmy dlatego, jeśli zależy nam na przyciągnięciu dużej ilości klientów, należy zadbać o narzędzia reklamowe. Dzięki nim nie tylko odnotujemy większy wzrost i zainteresowanie naszymi produktami lub usługami, ale również wyróżnimy się na tle konkurencji. Do takich narzędzi należy potykacz reklamowy. Co musisz o nim wiedzieć? Zapraszamy do lektury, zapoznasz się ze wszystkimi wskazówkami.
Czym charakteryzują się potykacze?
Zastanawiasz się, czym dokładnie są potykacze? To element, który składa się z dwóch planszy połączonych ze sobą poprzez górną krawędź, przypominając tym samym literę „A”. Można go swobodnie przenosić i ustawiać w dowolne miejsca. W sklepach znajdziemy duży wybór potykaczy w różnych rozmiarach i kolorach, co sprawia, że łatwo dopasujemy elementy do własnych potrzeb i upodobań.
Na potykaczu znajdziemy miejsce, które wypełnia się treścią – dowolnie można ją zmieniać. Reklamuje się na nim najczęściej menu, ofertę dnia, promocje czy polecamy produkty. Oprócz są odporne na różne warunki, dlatego to świetny element do zastosowania przed naszym lokalem.
Potykacze reklamowe – czy są popularne?
Potykacze mają kilka zalet, dzięki temu wiele osób chętnie z nich korzysta. Można je dowolnie ustawiać i przemieszczać. Łatwo umieścimy na nich różnego rodzaju informacje – są również proste w obsłudze i mają estetyczny wygląd. Praktycznie każdy rodzaj potykacza jest odporny na warunki atmosferyczne i czynniki zewnętrzne. Nadaje się do wielu lokali i sklepów, ponieważ przyciąga uwagę. Konstrukcja potykaczy składa się również z kilku materiałów, które są wysokiej jakości i sprawdzają się w każdych warunkach.
Potykacze reklamowe – rodzaje
Swoją popularność potykacze zawdzięczają tym, że chętnie wykorzystuje się je w marketingu, dlatego coraz częściej korzystają z nich właściciele swoich lokalów. Co więcej, na rynku znajdziemy potykacze w wielu odsłonach ze względu na rozmiar, kolor, format, kształt czy materiał. Warto przed zakupem tego elementu przyjrzeć się wszystkim jego rodzajom.
Potykacze plastikowe – wykonane zostały z plastiku (głównie PVC), przez co są odporne na uszkodzenia oraz wszelkie czynniki zewnętrzne. Ten rodzaj potykacza jest również łatwy w przenoszeniu, dzięki temu można ustawić go w dowolnym przez siebie miejscu. Ponadto posiada uniwersalny design, dlatego sprawdzi się w każdym miejscu.
Potykacze drewniane – stylowy element, który nadaje eleganckiego wyglądu. Potykacze drewniane są wytrzymałe, a dzięki wykorzystaniu specjalnych lakierów dobrze radzi sobie w trudnych warunkach. To zatem element, który charakteryzuje się dużą wytrzymałością.
Potykacze metalowe lub aluminiowe – to najbardziej wytrzymałe elementy, które znajdziemy na rynku. Zapewniają odporność na wszelkie możliwe warunki atmosferyczne i czynniki zewnętrzne. Zazwyczaj posiada system zatrzaskowy, przez co plakaty czy treść jest zabezpieczona przed zniszczeniem.
Potykacze kredowe – to jeden z popularniejszych rodzajów potykaczy, gdzie wykorzystuje się go przede wszystkim w branży gastronomicznej. Wyposażone w tablicę kredową, na której można umieścić dowolną treść i łatwo ją modyfikować. Dlatego poleca się je przedsiębiorcom, którzy nieustannie zmieniają swoją ofertę i chcą jednocześnie poinformować o tym swoich klientów.
Potykacze reklamowe stały się nieodłącznym elementem działań marketingowych wielu firm, a wszystko za sprawą tego, że skutecznie przyciągają uwagę i sprawiają, że nadają się do różnych typów przedsiębiorstw.
źródło zdjęcia: freepik.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.