Skutecznie przeprowadzony marketing odpowiada przede wszystkim za wizerunek firmy dlatego, jeśli zależy nam na przyciągnięciu dużej ilości klientów, należy zadbać o narzędzia reklamowe. Dzięki nim nie tylko odnotujemy większy wzrost i zainteresowanie naszymi produktami lub usługami, ale również wyróżnimy się na tle konkurencji. Do takich narzędzi należy potykacz reklamowy. Co musisz o nim wiedzieć? Zapraszamy do lektury, zapoznasz się ze wszystkimi wskazówkami.
Czym charakteryzują się potykacze?
Zastanawiasz się, czym dokładnie są potykacze? To element, który składa się z dwóch planszy połączonych ze sobą poprzez górną krawędź, przypominając tym samym literę „A”. Można go swobodnie przenosić i ustawiać w dowolne miejsca. W sklepach znajdziemy duży wybór potykaczy w różnych rozmiarach i kolorach, co sprawia, że łatwo dopasujemy elementy do własnych potrzeb i upodobań.
Na potykaczu znajdziemy miejsce, które wypełnia się treścią – dowolnie można ją zmieniać. Reklamuje się na nim najczęściej menu, ofertę dnia, promocje czy polecamy produkty. Oprócz są odporne na różne warunki, dlatego to świetny element do zastosowania przed naszym lokalem.
Potykacze reklamowe – czy są popularne?
Potykacze mają kilka zalet, dzięki temu wiele osób chętnie z nich korzysta. Można je dowolnie ustawiać i przemieszczać. Łatwo umieścimy na nich różnego rodzaju informacje – są również proste w obsłudze i mają estetyczny wygląd. Praktycznie każdy rodzaj potykacza jest odporny na warunki atmosferyczne i czynniki zewnętrzne. Nadaje się do wielu lokali i sklepów, ponieważ przyciąga uwagę. Konstrukcja potykaczy składa się również z kilku materiałów, które są wysokiej jakości i sprawdzają się w każdych warunkach.
Potykacze reklamowe – rodzaje
Swoją popularność potykacze zawdzięczają tym, że chętnie wykorzystuje się je w marketingu, dlatego coraz częściej korzystają z nich właściciele swoich lokalów. Co więcej, na rynku znajdziemy potykacze w wielu odsłonach ze względu na rozmiar, kolor, format, kształt czy materiał. Warto przed zakupem tego elementu przyjrzeć się wszystkim jego rodzajom.
Potykacze plastikowe – wykonane zostały z plastiku (głównie PVC), przez co są odporne na uszkodzenia oraz wszelkie czynniki zewnętrzne. Ten rodzaj potykacza jest również łatwy w przenoszeniu, dzięki temu można ustawić go w dowolnym przez siebie miejscu. Ponadto posiada uniwersalny design, dlatego sprawdzi się w każdym miejscu.
Potykacze drewniane – stylowy element, który nadaje eleganckiego wyglądu. Potykacze drewniane są wytrzymałe, a dzięki wykorzystaniu specjalnych lakierów dobrze radzi sobie w trudnych warunkach. To zatem element, który charakteryzuje się dużą wytrzymałością.
Potykacze metalowe lub aluminiowe – to najbardziej wytrzymałe elementy, które znajdziemy na rynku. Zapewniają odporność na wszelkie możliwe warunki atmosferyczne i czynniki zewnętrzne. Zazwyczaj posiada system zatrzaskowy, przez co plakaty czy treść jest zabezpieczona przed zniszczeniem.
Potykacze kredowe – to jeden z popularniejszych rodzajów potykaczy, gdzie wykorzystuje się go przede wszystkim w branży gastronomicznej. Wyposażone w tablicę kredową, na której można umieścić dowolną treść i łatwo ją modyfikować. Dlatego poleca się je przedsiębiorcom, którzy nieustannie zmieniają swoją ofertę i chcą jednocześnie poinformować o tym swoich klientów.
Potykacze reklamowe stały się nieodłącznym elementem działań marketingowych wielu firm, a wszystko za sprawą tego, że skutecznie przyciągają uwagę i sprawiają, że nadają się do różnych typów przedsiębiorstw.
źródło zdjęcia: freepik.com
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.