Klientami drukarni cyfrowych są zarówno giganci z branż kosmetycznej, budowlanej, przemysłowej, jak i osoby prywatne zamawiające wydruki w niewielkich ilościach. Wachlarz możliwości takiej drukarni jest szeroki, a koszt całej usługi względnie tani.
Kim są klienci drukarni cyfrowych?
Druk cyfrowy jest metodą wydruku, dzięki której można realizować zarówno duże, jak i małe zamówienia. Jego zaletą jest wysoka jakość, która nie zależy od tego, czy zlecamy druk np. tysiąca ulotek i stu wizytówek. W tym widoczna jest jego przewaga nad tradycyjnym drukiem offestowym, będącym drogą technologią. Z tego powodu klientem drukarni cyfrowej jest np. potentat rynku budowlanego, który zleca druk etykiet na wielkoseryjną produkcję puszek z farbą. Z drugiej strony z usług takich drukarni korzystają właściciele niewielkich regionalnych browarów, sprzedający swoje produkty wyłącznie w danym regionie. Na rynku poligraficznym znajdziemy wiele drukarni cyfrowych, lecz dużą popularnością cieszy się np. drukarnia Unilogo, realizująca wydruki na klientów z obydwu wymienionych grup. Powodem, dla którego tak wiele firm korzysta z drukarni cyfrowych, jest kompleksowość oferty. W jednym miejscu można zlecić wydruk m.in.:
- etykiet termokurczliwych,
- wizytówek,
- ulotek banerów reklamowych,
- billboardów, notesów i innych materiałów reklamowych.
Dlaczego coraz więcej klientów korzysta z drukarni cyfrowych?
Profesjonalne drukarnie cyfrowe realizują zamówienia szybko i w dobrej jakości. Wystarczy, że zleceniodawca wyśle projekt graficzny drogą internetową i wskaże oczekiwaną ilość kopii. Zaletą tej współpracy jest oszczędność czasu i brak konieczności dodatkowego obrabiania pliku. Co więcej, dobra drukarnia cyfrowa zaoferuje zapewne wydruk próbny, dzięki któremu klient będzie mógł wcześniej zobaczyć, jak będą wyglądać jego wizytówki, etykiety itp. Realizacja całego zlecenia zazwyczaj nie trwa dłużej niż pięć dni.
Wzrost zainteresowania drukarniami cyfrowymi wynika również z ich nieszkodliwości dla środowiska. Te najlepsze zużywają niewielką ilość materiałów i nie emitują CO2. Co więcej, generują także śladowe ilości makulatury. Kolejną ważną przyczyną wzrostu zainteresowania drukarnia cyfrowymi jest cena. Ich klienci nie muszą dodatkowo płacić za rozruch urządzeń drukujących i związanych z tym procedur. Dlatego też nawet wydruki w niewielkich ilościach (np.po kilkaset sztuk), mogą kosztować naprawdę tanio i tym samym nie narażać właściciela firmy na duże koszta.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.