Sklep internetowy Kolporter.pl ruszył w nowej szacie graficznej. Oferuje swoim Klientom blisko 100 000 produktów w tym: książki, muzykę, film i gry.
Serwis zaprojektowała agencja interaktywna Janmedia w ścisłej współpracy z
klientem. Prace rozpoczęła analiza usability i SEO wcześniejszego
rozwiązania. Na jej bazie zaprojektowano nowy layout serwisu. Następnym
krokiem było stworzenie identyfikacji wizualnej dla sklepu oraz graficzne
zaprojektowanie kluczowych podstron.
Za stronę technologiczną projektu odpowiedzialny jest Kolporter. Po
zakończeniu wdrożenia Janmedia przeprowadziła testy serwisu, w tym testy
wydajnościowe.
Kolporter.pl jest doskonałym przykładem tego jak ścisła współpraca z
klientem i wzajemne zrozumienie wpływa na efektywność pracy. Szczególnie
ważne jest dla nas porozumienie z klientem na poziomie koncepcji. W
przypadku Kolporter.pl od początku do końca czuliśmy, że realizujemy
wspólną, spójną wizję. – mówi Tomek Karwatka, Dyrektor Operacyjny w Janmedia
Dzięki współpracy z Janmedia serwis Kolporter.pl nabrał nowego, świeżego
wyglądu, który wyróżnia sklep spośród innych w sieci. Teraz jesteśmy
jednoznacznie identyfikowani w Internecie. Znajomość wyników badań usability
umożliwiła poprawę nawigacji serwisu oraz dodanie wielu elementów
ułatwiających klientom przeglądanie oferty sklepu – mówi Robert Sołkiewicz,
Doradca Zarządu ds Strategii i Rozwoju eBiznesu w Kolporter S.A.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.