Firma telekomunikacyjna ASTER w swojej kampanii reklamowej promującej jesienną ofertę postawiła na wykorzystanie rozrywki w marketingu. Stworzenie serwisu www.astermania.pl powierzyła Ostrydze.
Jesienna kampania ASTER promuje zintegrowany pakiet usług łączący telewizję, Internet i telefon w ramach jednego pakietu. Cała kampania promocyjna ma luźny, żartobliwy styl i zastosowana została zasada wzajemnej promocji mediów.
– Nasza grupa docelowa to ludzie, którzy chętnie korzystają z nowych mediów i znaczną część czasu poświęcają na rozrywkę. Znając ich upodobania, nie tylko stworzyliśmy dopasowaną do nich ofertę jesienną, ale postanowiliśmy także wypromować ją na sposób bliski zainteresowaniom naszych odbiorców – mówi Beata Mazurkiewicz, Kierownik Komunikacji Marketingowej ASTER.
Zastosowany w kampanii ASTER serwis www.astermania.pl jest spójny z całym przekazem promocyjnym i innymi nośnikami reklamy. Gra reklamowa nawiązuje tematycznie do oferty firmy ASTER. W serwisie można znaleźć także realne billboardy, które odbiorcy mogą także spotkać na ulicach Krakowa i Warszawy.
– Stworzyliśmy osobny serwis, a nie tylko grę publikowaną na łamach strony ASTER, ponieważ z doświadczenia wiemy, że internauci chętniej korzystają z takiej formy. Częściej ją polecają, ponieważ taki link jest po pierwsze łatwiejszy do zapamiętania niż długi skomplikowany ciąg znaków, a po drugie jest bardziej wiarygodny niż serwis korporacyjny – tłumaczy Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.
Marka Ostryga wyodrębniona w ramach struktur agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizujące się w budowaniu wizerunku marek przez rozrywkę w Internecie.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.