JobBaloon.com: polski agregator ofert pracy w globalnej skali

Opublikowano: 12 lipca 2013. Kategoria: Startupy. Tagi: , ,

JobBaloon.com to nowa na polskim rynku platforma, której celem jest pomoc w  znalezieniu pracy. Czym chce przekonać do siebie użytkowników?

W centralnej części witryny znajduje się wyszukiwarka, która ma być kluczowym narzędziem w korzystaniu z JobBaloon.com. Wyodrębniono dwa pola: pierwsze umożliwia wpisanie zawodu lub specjalizacji, drugie zaś lokalizacji. Dzięki prostej obsłudze nawet najmniej doświadczone z internetem osoby mają bez trudu móc znaleźć interesujące ogłoszenie.

jobbaloon

Oferty pracy serwowane przez portal pl.JobBaloon.com pochodzą tylko za zaufanych i wiarygodnych źródeł, takich jak agencje pośrednictwa pracy czy duże portale rekrutacyjne, przekonują twórcy projektu. Aktualny stan ofert pracy to ponad 500 tys. Ogłoszenia są pobierane i aktualizowane z witryn dzięki specjalnym dedykowanym rozwiązaniom, co zapewnić ma dostęp do nowych i aktualnych oferty.

Polski startup JobBaloon.com ma ambicje międzynarodowe. Aplikacja dostępna jest obecnie w 12 krajach (Niemcy, Szwajcaria, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Australia, Nowa Zelandia, Kanada, Francja, Belgia, Austria, Irlandia i Polska). Twórcy mają w najbliższych planach wejście do kolejnych 38 krajów i tym samym stać się „największą w Europie platformą agregującą oferty pracy”. Twórcy JobBaloon.com mają też w planach otworzenie paru projektów bliźniaczych traktujących o branży HR, ale o szczegółach nie chcą jeszcze rozmawiać.

Wyróżnikiem projektu ma być „użyteczny i jednocześnie prosty layout, który odbiega od wyznaczonych przez portale rekrutacyjne ciężkich, skomplikowanych konstrukcji, które w większości przypadków uniemożliwią odszukanie żądanej oferty pracy”. W ciągu najbliższych kilku miesięcy portal planuje również wypuścić aplikację mobilną, która w założeniu ma „zrewolucjonizować poszukiwanie pracy przez studentów i bezrobotnych”.

Dawid ZarazińskiJobBaloon.com: polski agregator ofert pracy w globalnej skali

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Kierownik think tanku "How To Do IT", powołanego przez wydawcę "Harvard Business Review Polska". Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem i kulturą.