Podążając za aktualnymi trendami w świecie witryn internetowych, marka napojów dziecięcych Jupik, zmienia postać swojej dotychczasowej strony internetowej. Forma nowego serwisu internetowego www.jupik.com będzie opierała się na koncepcie stron Web 2.0, a główny nacisk został położony na wykorzystanie interakcji między użytkownikami strony.
Internauci mogą tworzyć swoje własne społeczności i zostawać członkami grup powstających na stronie. Każdy z internautów może wykreować swoją postać, wykorzystując specjalnie zaprojektowane awatary. Dzieci będą mogły indywidualnie modelować i kształtować ich formę za pomocą dostępnych na stronie funkcji zmiany ubioru, fryzury, dodatków. Można budować listę kontaktów, zapraszać znajomych do swojej listy, wysyłać im wiadomości i na bieżąco komunikować się z innymi użytkownikami.
Strona zbudowana jest jako wirtualne miasto, gdzie na Internautów czeka wiele atrakcji – kino, sklep, kafejka, zoo, miejsce gdzie można zagrać w ciekawe gry, boisko sportowe. Wraz z Jupik Teamem można poruszać się po wirtualnym świecie i odkrywać nowe ciekawostki.
Serwis jupik.com to nie tylko świetna zabawa ale przede wszystkim nowoczesna platforma umożliwiająca komunikacje miedzy dziećmi . Staramy się aby dzieci dobrze się bawiły w świecie Jupika, rozwijały zainteresowania i wymieniały się swoimi poglądami– mówi Agnieszka Dziwok, Brand Manager marki Jupik.
Odsłona nowej strony Jupik City będzie wspierana kampanią internetową na najpopularniejszych witrynach dziecięcych poświęconych grom i zabawom dla młodych Internautów (gry.pl, wyspagier.pl, giercownia.pl, dziecionline.pl).
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.