Z dniem 12 czerwca, tuż za kampanią „Dni Otwartych” ruszyła kampania wizerunkowa nowego Peugeot 207, następcy modelu 206. Kampanię, która potrwa do 30 czerwca, prowadzi agencja K2.
Kampania ma na celu podkreślenie samego charakteru oraz rozlicznych walorów tego zjawiskowego „lwa”. Wśród nich wymienić należy niezrównany komfort, dynamiczne silniki, szklany dach, dwustrefową klimatyzację, czy nawet dyfuzor zapachów, będący w stanie sprostać najbardziej wyrafinowanym gustom.
Zespół K2 przygotował kreacje do całej kampanii wizerunkowej w Internecie. W kampanii wykorzystywana jest szeroka gama niestandardowych form e-reklamowych, takich jak spoty TV, Expand Billboardy oraz DHTML Rectangle.
Użytkownicy Wirtualnej Polski mogą podziwiać zabawny spot TV, zaś oczy internautów odwiedzających portal Gazeta.pl cieszy nietuzinkowy Expand Billboard z licznymi motylami w motywie. Istotnym kanałem komunikacyjnym tej kampanii są również wyszukiwarki internetowe. Użytkowników Google do odwiedzenia salonów zachęca box tekstowy, a korzystających z wyszukiwarki portalu Onet – link tekstowy.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Contacts.
Przedstawiona kampania wizerunkowa jest już 10-tym projektem zrealizowanym dla Peugeot Polska w tym roku. Peugeot jest stałym klientem K2 Internet S.A. od listopada 2003 roku.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.