W dniu 4 kwietnia 2008 roku został zakończony proces book-buildingu w ramach oferty publicznej akcji K2 Internet S.A. – spółki marketingowo-technologicznej. Cenę emisyjną akcji Spółki ustalono na 25,0 zł za akcję.
Prospekt emisyjny K2 Internet S.A. został opublikowany 25 marca br. Zapisy dla Inwestorów rozpoczynają się 9 kwietnia i potrwają do 11 kwietnia. Dzięki emisji nowych akcji K2 Internet S.A. pozyska z giełdy do 8,25 mln zł.
„Wycena akcji uzyskana w trakcie book-buildingu daje duże pole do tworzenia wartości dla akcjonariuszy spółki, do grona których dołączy wkrótce liczna grupa inwestorów będących klientami czołowych OFE i TFI które aktywnie brały udział w budowie księgi popytu. Cena emisyjna na poziomie 25,0 zł za akcję umożliwi realizację celów strategicznych zawartych w prospekcie.” – mówi Janusz Żebrowski, prezes Zarządu K2 Internet S.A.
Spółka oferuje do objęcia 330.000 akcji serii H nowej emisji, a ponadto akcjonariusze zaoferowali do sprzedaży 420.000 akcji serii A, B, C, D, E i F. Oferującym akcje K2 Internet S.A. jest Dom Maklerski PENTRATOR S.A.
Pozyskany kapitał z emisji nowych akcji pozwoli na budowę bardzo silnej i unikalnej w Polsce organizacji do realizacji dużych i innowacyjnych projektów interaktywnych w obszarze marketingu, sprzedaży oraz obsługi klientów. Szczegółowe informacje dotyczące emisji zawarte są w prospekcie emisyjnym K2 Internet S.A. dostępnym na stronie Spółki.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.