K2 WOMM (www.k2.pl/womm) to dedykowany dział w ramach agencji K2 Internet S.A. zajmujący się planowaniem i realizacją kampanii Marketingu Szeptanego (nie tylko w Internecie).
Dział obejmować będzie kilkuosobowy zespół, który poprowadzi Adam Szudra – WOMM Business Development Manager. Adam wcześniej pracował jako Senior Account Manager w agencji Harder&Harder WOM Experts, gdzie kierował działem Client Service i realizował projekty z obszaru marketingu szeptanego min. dla: NIVEA Polska, Grupy BZ WBK – Commercial Union, Polpharma, Wirtualna Polska, Grupa Maspex, Bayer HealthCare.
Word-of-Mouth Marketing to dużo więcej niż filmiki wirusowe na YouTube, monitorowanie forów dyskusyjnych czy zakładanie profilu marki na Facebook. W K2 wychodzimy z założenia, że Marketing Szeptany jest wszystkim tym co sprawia, że konsumenci rozmawiają i rekomendują sobie marki i produkty. Tak jest cel, natomiast drogę dojścia do niego projektujemy indywidualnie dla każdej marki. – mówi Adam Szudra, WOMM Business Development Manager K2.
Marketing szeptany istnieje od zawsze, bo od zawsze marki chcą być obiektem rozmów konsumentów, ale dopiero od niedawna są skuteczne sposoby, żeby WOMM stymulować i mierzyć jego efekty. Konsumenci połączeni dzięki Internetowi w społeczności stali się medium. Medium bardzo specyficznym, bo takim z którego uczestnikami trzeba współpracować i rozmawiać, a nie w nim krzyczeć jak w tradycyjnej reklamie. Wiemy jak to robić zarówno dla dobra brandów jak i konsumentów i dlatego zdecydowaliśmy się na rozwinięcie usług Marketingu Szeptanego w K2. – dodaje Arek Szulczyński, Innovation Director K2.
K2 WOMM wkrótce rozpocznie realizację kampanii dla pierwszego klienta.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.