K2 WOMM – nowy dział K2 ożywi marki metodą usta-usta

Opublikowano: 21 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

K2 WOMM (www.k2.pl/womm) to dedykowany dział w ramach agencji K2 Internet S.A. zajmujący się planowaniem i realizacją kampanii Marketingu Szeptanego (nie tylko w Internecie).

Dział obejmować będzie kilkuosobowy zespół, który poprowadzi Adam Szudra – WOMM Business Development Manager. Adam wcześniej pracował jako Senior Account Manager w agencji Harder&Harder WOM Experts, gdzie kierował działem Client Service i  realizował projekty z obszaru marketingu szeptanego min. dla: NIVEA Polska,  Grupy BZ WBK – Commercial Union, Polpharma, Wirtualna Polska, Grupa Maspex, Bayer HealthCare.

Word-of-Mouth Marketing to dużo więcej niż filmiki wirusowe na YouTube, monitorowanie forów dyskusyjnych czy zakładanie profilu marki na Facebook. W K2 wychodzimy z założenia, że Marketing Szeptany jest wszystkim tym co sprawia, że konsumenci rozmawiają i rekomendują sobie marki i produkty. Tak jest cel, natomiast drogę dojścia do niego projektujemy indywidualnie dla każdej marki. – mówi Adam Szudra, WOMM Business Development Manager K2.

Marketing szeptany istnieje od zawsze, bo od zawsze marki chcą być obiektem rozmów konsumentów, ale dopiero od niedawna są skuteczne sposoby, żeby WOMM stymulować i mierzyć jego efekty. Konsumenci połączeni dzięki Internetowi w społeczności stali się medium. Medium bardzo specyficznym, bo takim z którego uczestnikami trzeba współpracować i rozmawiać, a nie w nim krzyczeć jak w tradycyjnej reklamie. Wiemy jak to robić zarówno dla dobra brandów jak i konsumentów i dlatego zdecydowaliśmy się na rozwinięcie usług Marketingu Szeptanego w K2. – dodaje Arek Szulczyński, Innovation Director K2.

K2 WOMM wkrótce rozpocznie realizację kampanii dla pierwszego klienta.

www.k2.pl/womm

Tomasz UchańskiK2 WOMM – nowy dział K2 ożywi marki metodą usta-usta

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski