K2 WOMM (www.k2.pl/womm) to dedykowany dział w ramach agencji K2 Internet S.A. zajmujący się planowaniem i realizacją kampanii Marketingu Szeptanego (nie tylko w Internecie).
Dział obejmować będzie kilkuosobowy zespół, który poprowadzi Adam Szudra – WOMM Business Development Manager. Adam wcześniej pracował jako Senior Account Manager w agencji Harder&Harder WOM Experts, gdzie kierował działem Client Service i realizował projekty z obszaru marketingu szeptanego min. dla: NIVEA Polska, Grupy BZ WBK – Commercial Union, Polpharma, Wirtualna Polska, Grupa Maspex, Bayer HealthCare.
Word-of-Mouth Marketing to dużo więcej niż filmiki wirusowe na YouTube, monitorowanie forów dyskusyjnych czy zakładanie profilu marki na Facebook. W K2 wychodzimy z założenia, że Marketing Szeptany jest wszystkim tym co sprawia, że konsumenci rozmawiają i rekomendują sobie marki i produkty. Tak jest cel, natomiast drogę dojścia do niego projektujemy indywidualnie dla każdej marki. – mówi Adam Szudra, WOMM Business Development Manager K2.
Marketing szeptany istnieje od zawsze, bo od zawsze marki chcą być obiektem rozmów konsumentów, ale dopiero od niedawna są skuteczne sposoby, żeby WOMM stymulować i mierzyć jego efekty. Konsumenci połączeni dzięki Internetowi w społeczności stali się medium. Medium bardzo specyficznym, bo takim z którego uczestnikami trzeba współpracować i rozmawiać, a nie w nim krzyczeć jak w tradycyjnej reklamie. Wiemy jak to robić zarówno dla dobra brandów jak i konsumentów i dlatego zdecydowaliśmy się na rozwinięcie usług Marketingu Szeptanego w K2. – dodaje Arek Szulczyński, Innovation Director K2.
K2 WOMM wkrótce rozpocznie realizację kampanii dla pierwszego klienta.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.