W dzień polskiej premiery ekskluzywnego Kalendarza Pirelli na portalu Gazeta.pl został uruchomiony jedyny oficjalny w polskim internecie serwis z galerią zdjęć pięknych kobiet z edycji kalendarza 2004.
Autorem zdjęć w Kalendarzu Pirelli 2004 jest Nick Knight, światowej sławy brytyjski fotograf. Podobnie, jak w przypadku poprzednich edycji stworzonych przez Mario Testino (2001), Petera Lindbergha (2002) oraz Bruce’a Webera (2003), Nick Knight wtopił swoje modelki w wyjątkowo zjawiskową atmosferę i fantastyczny, bezwzględnie kobiecy klimat. Jego zdjęcia są zrodzone z nierozerwalnego związku pomiędzy fotografią tradycyjną a cyfrową.
W poszukiwaniu inspiracji do Kalendarza Pirelli 2004, Nick Knight skontaktował się z wybitnymi kobietami ze świata mody, rozrywki, literatury oraz sztuki współczesnej. Każde zdjęcie jest inne, niepowtarzalne. Na fotografiach wypełniających kalendarz 2004 oraz na stronach serwisu Pirelli w portalu Gazeta.pl można zobaczyć Björk, Catherine Deneuve, Tracey Emin, Marianne Faithful, Heidi Fleiss, Emme Forrest, Courtney Love, Stelle McCartney, Catherine Millet, Aimee Mullins, Isabelle Rossellini, Emmanuelle Seigner, Liv Tyler.
Tylko w serwisie Pirelli w portalu Gazeta.pl oprócz fotografii z kalendarza 2004 znajdują się także galerie zdjęć i opisy ponad 30 poprzednich jego edycji.
Kalendarz Pirelli jest bardzo elitarny. Nie można go nigdzie kupić. Co roku 40 tys. numerowanych egzemplarzy jest rozdawanych wśród znanych osobistości na całym świecie. W Polsce kalendarz otrzymało 200 osób, w tym prezydentowa Jolanta Kwaśniewska.
Portal Gazeta.pl w dniach 2-10 stycznia 2004 w budynku Agory, przy ul. Czerskiej 8/10, zorganizuje jedyną w Warszawie wystawę zdjęć z kalendarza Pirelli 2004.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.