Właściciele firm, którzy zastanawiają się nad tym, czy warto zainwestować w zakup kalendarzy reklamowych, mają zazwyczaj sporo dylematów. Obecnie można zdecydować się przecież na wiele innych skutecznych rodzajów reklam. Jednak faktem jest, że kalendarze firmowe nie tracą na popularności.
Kalendarze reklamowe w czasach wszechobecnego internetu
W dobie smartfonów i internetu robimy coraz mniej zapisków na papierze. W razie potrzeby korzystamy z kalendariów w telefonach lub tych, które są dostępne online. Jeśli szukamy informacji o jakiejś firmie, to po prostu wpisujemy hasło do pola wyszukiwania i błyskawicznie uzyskujemy dostęp do szukanych treści. Poza tym warto przecież oszczędzać papier… Mimo to, nie da się zaprzeczyć, że kalendarze papierowe mają się dobrze i wcale nie zanosi się na zmianę tej sytuacji. Przede wszystkim są niezwykle praktyczne i naprawdę przydają się na co dzień. Sporo osób wciąż woli zapisywać ważne daty, numery telefonów na papierze – to samo dotyczy krótkich notatek oraz różnego typu ”przypominajek”. Czasami też lepiej wygląda, gdy notuje się coś w kalendarzu, a nie w telefonie. Będąc na spotkaniu z klientem, albo podczas szkolenia, możemy zrobić złe wrażenie, zapisując wszystko w telefonie, poza tym czasami po prostu wygodniej jest zaznaczyć coś w kalendarzu książkowym lub ściennym.
Kalendarze firmowe, czyli reklama, która nie drażni
Wielu właścicieli firm zastanawia się, jak skutecznie się zareklamować, mając jednocześnie świadomość tego, że mnóstwo osób odczuwa zmęczenie wszędobylskimi, nachalnymi reklamami. Kalendarz reklamowy wydaje się być szczególnym rodzajem promocji, ponieważ nie bombarduje ludzi zalewem informacji, odrywając ich od różnych zajęć albo przerywając czas relaksu. Jednocześnie taki kalendarz jest zazwyczaj mocno eksploatowany, a więc odbiorca codziennie wiele razy styka się z reklamą firmy. Kalendarze z logo wykorzystuje się nie tylko w pracy, ale także w innych miejscach – na przykład na spotkaniu na mieście czy w pociągu. Ktoś, kto patrzy na okładkę takiego terminarza ma okazję dowiedzieć się o istnieniu firmy albo przekonać się o jej popularności.
Jakie kalendarze reklamowe wybrać?
Można wybierać spośród różnych opcji – każda z nich ma swoje szczególne zalety. Kalendarze na zamówienie z efektownymi grafikami, których wykonaniem zajmuje się doświadczony producent wykorzystujący nowoczesne technologie druku, to propozycja dla tych, którzy chcą przedstawić swoją firmę w jak najlepszym świetle. Zarówno kalendarze książkowe, jak i kalendarze ścienne oraz biurkowe okażą się trafionym pomysłem. Kalendarze z logo w każdej postaci zapadają w pamięć, zwłaszcza jeśli zadba się o ich oryginalny i elegancki wygląd. Wybór odpowiedniej grafiki jest niezwykle ważny w przypadku kalendarzy na ścianę – może ona wyraźnie poprawić wizerunek firmy w oczach klientów odwiedzających jej siedzibę.
Warto sprawdzić, jak prezentują się różne kalendarze na zamówienie, zapoznając się z ofertą sklepu internetowego KalendarzeFirmowe24. Wystarczy wejść na stronę https://kalendarzefirmowe24.pl, by przekonać się, że wszystkie wyżej wymienione kalendarze reklamowe mogą być wyszukaną formą promocji.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.