Kalendarze – wciąż żywa forma promocji firmy

Kalendarz to niezbędnik, który prędzej czy później przyda się każdemu. Od wieków cieszą się one ogromnym zainteresowaniem i nie zapowiada się na to, by miało się to zmienić. Nawet w dobie komputerów i smartfonów pozwalają one na efektywne zarządzanie czasem. W dodatku są jednym z najlepszych pomysłów na gadżety reklamowe dla firmy. Używane na co dzień przez Twoich klientów będą im każdego dnia przypominać o Twojej firmie – i to przez cały rok. Dlaczego jeszcze warto w nie inwestować?

Kalendarze - wciąż żywa forma promocji firmy 1
personal organizer and pen with glasses on wooden table

Kalendarz – niezawodny gadżet reklamowy

Nie ulega wątpliwościom, że w dzisiejszych czasach dobra reklama to podstawa sukcesu. Nie bez powodu mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Nic więc dziwnego, że wiele firm korzysta z różnych form autopromocji. W końcu czymś trzeba zdobyć uwagę potencjalnego klienta. Właściciele firm od lat inwestują więc w reklamy telewizyjne, kampanie internetowe oraz artykuły promocyjne typu kubki, breloki, zawieszki itp. Spośród wszystkich dostępnych na rynku gadżetów reklamowych szczególne miejsce zajmują jednak kalendarze. Dlaczego? Jest tak, ponieważ poza dobrym wyglądem posiadają one również wszystkie inne potrzebne cechy. Są funkcjonalne, praktyczne, a w dodatku – przydają się na co dzień. Umieszczenie na nich firmowego logo sprawi więc, że klienci Twojej firmy szybko o Tobie nie zapomną. Dodatkowym ich atutem jest także ogromna różnorodność modeli oraz wzorów. Pytanie, który z nich wybrać?

Kalendarze firmowe – jaki wybrać?

W ciągu ostatnich kilkunastu lat firmy i drukarnie oferujące produkcję kalendarzy przeżyły renesans. Nowoczesne technologie umożliwiły na rozbudowanie dotychczasowej oferty, zmianę szaty graficznej itp. Współczesne kalendarze urzekają więc swoją formą i różnorodnością. Właściciele firm mogą więc wybrać m.in.:

  • Kalendarze wiszące – jedno-,  dwu- oraz trójdzielne.
  • Kalendarze kieszonkowe – np. w formie zakładki wkładanej do portfela lub małego notesu.
  • Kalendarze wieloplanszowe – do powieszenia na ścianie.
  • Kalendarze biurkowe – małe i poręczne, do postawienia na biurku lub stole.
  • Kalendarz książkowy personalizowany – elegancki i z klasą. Idealny jako upominek dla klienta, który ceni sobie dobre jakościowo gadżety z wyższej półki.

Bez względu na to, który z nich się wybierze, należy również porządnie zastanowić się nad tym, jakie informacje o firmie powinien zawierać taki gadżet. Koniecznie muszą znaleźć się na nim dane takie jak: nazwa firmy, logo oraz informacje kontaktowe – najlepiej umieszczone gdzieś z boku. Warto jednak, by umieścić na nich numer telefonu, adres mailowy, czy adres siedziby firmy. Koniecznie należy również zadbać o szatę graficzną kalendarza, która nawiązywałaby do tego, czym się zajmuje firma. Doskonałym tego przykładem są m.in. kalendarze ścienne, które poza datami mogą zawierać także grafiki i zdjęcia. Niezmiernie ważne jest również to, by grafika ta była dobrej jakości. Zasada ta dotyczy również i innych typów kalendarzy. Jakkolwiek zostały one zaprojektowane – powinny urzekać klienta swoim starannym wykonaniem oraz dobrą jakością. W przeciwnym wypadku istnieje ryzyko, że jego użytkownik nie będzie go używać. 

Zalety kalendarza firmowego

Gadżety reklamowe posiadają wiele zalet. Przede wszystkim są rozdawane w ramach promocji, ich nabywca nie musi więc za nie płacić. Szczególne miejsce zajmują jednak kalendarze, które pomagają w życiu codziennym. W przeciwieństwie do kubka, czy koszulki z firmowym logo mogą być używane codziennie – i to przez cały rok. Podobnie jak długopisy, mogą być zabierane praktycznie wszędzie – wiele osób korzysta z nich zarówno w domu, biurze, jak i w trakcie służbowych wyjazdów. W przeciwieństwie do nich są jednak większe, co pozwala na uwydatnienie informacji reklamowych. Jest to również gadżet, który przyda się każdemu – niezależnie od płci, wieku, czy wykonywanej profesji. Jeżeli więc zastanawiasz się nad taką formą promocji – pozostaje Ci jedynie znaleźć odpowiednią drukarnię.

Gdzie zamówić kalendarze promocyjne?

Na końcu warto również wspomnieć o tym, gdzie wykonać takie gadżety reklamowe. Na rynku istnieje bowiem wiele firm, które oferują tego typu usługi. Pomocy przy ich zaprojektowaniu i wykonaniu można szukać zarówno w drukarniach stacjonarnych, jak i w internecie. Warto jednak pamiętać o tym, że wybór najtańszego z możliwych rozwiązań, nie zawsze będzie najlepszy. Jeżeli chcesz, by klienci Twojej firmy używali kalendarza na co dzień – dobrze jest wybrać lepsze jakościowo materiały. Pamiętaj również, że zawsze możesz liczyć na pomoc drukarni. Producent kalendarzy – PolskieKalendarze.pl powinien Ci doradzić nad kwestiami związanymi z grubością papieru, formatem kalendarza, jego oprawą czy szata graficzną. Nie bój się również korzystać z tych rad.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top