Kampania IKEA w Internecie

Agencja interaktywna K2 przygotowała kampanię w Internecie dla letniej wyprzedaży w sieci sklepów IKEA. Głównym celem kampanii jest poinformowanie internautów o sezonowej wyprzedaży organizowanej przez sieć sklepów IKEA.

Ma ona zachęcić klientów do wizyty w sklepach i skorzystania z promocji. Dodatkowym zadaniem jest zwiększenie częstotliwości odwiedzin i oglądalności serwisu http://www.ikea.pl. Grupę docelową stanowią osoby w wieku 20-40 lat, o wykształceniu średnim, pochodzące z dużych miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Proste w formie banery o wyraźnym przekazie prowadzą internautów do strony głównej IKEA. Dopiero tam dostępne są szczegółowe informacje o wyprzedaży, produktach objętych promocją oraz adresy sklepów na terenie całego kraju. „Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie tańszych, klasycznych narzędzi, jakimi są banery, ponieważ ich duża ilość pozwoli na maksymalne zwiększenie zasięgu kampanii” – mówi Paweł Murak, ekspert K2. Banery pojawiają się między innymi w: onet.pl, interia.pl, gazeta.pl, neewsweek.pl oraz w komunikatorze Gadu-Gadu.

Zakupem powierzchni reklamowej w sieci zajęła się firma Media Contacts. Dodatkową atrakcją dla użytkowników Internetu jest promocja polegająca na możliwości ściągnięcia i wydrukowania kuponu na darmową kawę. Kupony można realizować w restauracjach IKEA. Zabieg ten pomoże pośrednio ocenić efekty kampanii jeśli chodzi o jej zasięg i skuteczność.Działania w Internecie są wsparciem dla kampanii reklamowej równolegle prowadzonej w radio i telewizji. Promocja w sieci ma miejsce, podobnie jak wyprzedaż od 28 czerwca do 4 sierpnia.

http://www.ikea.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top