Agencja interaktywna K2 przygotowała kampanię w Internecie dla letniej wyprzedaży w sieci sklepów IKEA. Głównym celem kampanii jest poinformowanie internautów o sezonowej wyprzedaży organizowanej przez sieć sklepów IKEA.
Ma ona zachęcić klientów do wizyty w sklepach i skorzystania z promocji. Dodatkowym zadaniem jest zwiększenie częstotliwości odwiedzin i oglądalności serwisu http://www.ikea.pl. Grupę docelową stanowią osoby w wieku 20-40 lat, o wykształceniu średnim, pochodzące z dużych miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Proste w formie banery o wyraźnym przekazie prowadzą internautów do strony głównej IKEA. Dopiero tam dostępne są szczegółowe informacje o wyprzedaży, produktach objętych promocją oraz adresy sklepów na terenie całego kraju. „Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie tańszych, klasycznych narzędzi, jakimi są banery, ponieważ ich duża ilość pozwoli na maksymalne zwiększenie zasięgu kampanii” – mówi Paweł Murak, ekspert K2. Banery pojawiają się między innymi w: onet.pl, interia.pl, gazeta.pl, neewsweek.pl oraz w komunikatorze Gadu-Gadu.
Zakupem powierzchni reklamowej w sieci zajęła się firma Media Contacts. Dodatkową atrakcją dla użytkowników Internetu jest promocja polegająca na możliwości ściągnięcia i wydrukowania kuponu na darmową kawę. Kupony można realizować w restauracjach IKEA. Zabieg ten pomoże pośrednio ocenić efekty kampanii jeśli chodzi o jej zasięg i skuteczność.Działania w Internecie są wsparciem dla kampanii reklamowej równolegle prowadzonej w radio i telewizji. Promocja w sieci ma miejsce, podobnie jak wyprzedaż od 28 czerwca do 4 sierpnia.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.