Kampania TV Comarch ERP

Comarch jest największym polskim producentem systemów klasy ERP. Z rozwiązań krakowskiej firmy korzysta aktualnie ok. 100 tys. firm w Polsce, Niemczech i Francji. Polski producent i dostawca systemów informatycznych dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw wszedł w nowy rok z telewizyjną kampanią reklamową.

Kampania TV Comarch ERP 1

Spot reklamowy przedstawia oprogramowanie dla firm z każdej branży oferowane przez Comarch oraz jak funkcjonalności systemów ERP pomagają przedsiębiorcom prowadzić swoje firmy. Reklama pokazuje także jak systemy ułatwiają przygotowanie dokumentacji księgowo-finansowej, zgodnie z przepisami wprowadzonymi przez Polski Ład oraz jak sprawnie uruchomić kanał e-commerce, aby wydajnie obsługiwać zamówienia.

Fabuła kampanii nawiązuje do najważniejszych wyzwań i jednocześnie możliwości, przed jakimi stoją obecnie polscy przedsiębiorcy. Pierwszym tematem jest program społeczno-gospodarczy „Polski Ład”, który wprowadza nowe przepisy m.in. w obszarze kadrowo-płacowym oraz prawa podatkowego. Systemy Comarch ERP są już dostosowane do tych zmian i posiadają funkcjonalności, które są niezbędne do prawidłowego wyliczenia m.in. wynagrodzenia, składek zdrowotnych czy też ulg podatkowych.

Kampania wystrtowała na początku stycznia, nie bez powodu. Jest to bardzo gorący okres dla przedsiębiorców, którzy muszą zapoznać się z ze zmienionymi przepisami w ramach Polskiego Ładu, aby następnie prawidłowo wdrożyć je w swoich firmach. Kampania reklamowa ma pokazać polskim przedsiębiorcom, że dobrej jakości system informatyczny może być w tym bardzo pomocny, ponieważ jest dostosowywany, z wyprzedzeniem, do zmieniających się przepisów.

Drugim wątkiem reklamy jest sprzedaż internetowa. Jak wiadomo, handel przechodzi obecnie rewolucję, bo rynek e-commerce otwiera przed polskimi przedsiębiorcami nowe horyzonty i jest ogromną szansą dla całego sektora. Na sprzedaż w sieci decydują się marki, które nigdy nie były kojarzone z e-handlem. Pandemia przyspieszyła proces przenoszenia życia konsumentów do Internetu. Jednak ich nawyki zakupowe dynamicznie się zmieniają. Dlatego, aby dobrze odnaleźć się w sprzedaży on-line, należy wybrać narzędzie, które pozwoli wykorzystać możliwości jakie daje e-handel oraz zapewnić najwyższą jakość obsługi zamówień. Kampania pokazuje, jak funkcjonalne i intuicyjne w obsłudze jest oprogramowanie sklepu internetowego. Jest także bardzo czytelne dla klientów. A to wszystko w połączeniu ze sprawną obsługą procesów magazynowo-handlowych, produkcji i logistyki, za którą odpowiada system ERP.

Spot reklamowy można już obejrzeć na kanale Comarch na YouTube. Kampania potrwa 4 tygodnie, a widzowie mogą zapoznać się z reklamą w najlepszym czasie antenowym, bo spot jest emitowany w blokach reklamowych wyświetlanych głównie przed i po emisji najpopularniejszych programów informacyjnych.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top