Oprogramowanie restauracji automatyzuje obiegi pracy i zapewnia szybką obsługę klienta. Jedną z takich usług jest Poster.
Każdego dnia w każdej restauracji przeprowadza się wiele procesów. Należy do nich między innymi odbiór żywności oraz kontrola jej jakości, przygotowanie i realizacja zamówień dla klientów, rozliczanie kelnerów, tworzenie raportów podatkowych, jak i wiele innych czynności.
Poster
Poster to oprogramowanie dla restauracji, które usprawnia i przyspiesza przyjmowanie zamówień, prowadzenie dokumentacji magazynowej oraz finansowe, twworzenie szczegółowej statystyki produktów. Ten program został stworzony szczególnie z myślą o kawiarniach, restauracjach i sklepach, uwzględniając ich potrzeby.
Jak oprogramowanie działa w biznesie restauracyjnyjm
Przy pomocy oprogramowania można zautomatyzować znaczną część przepływu pracy:
- Terminal. Kelner albo kasjer ma możliwość składania zamówienia w ciągu kilku minut, bez konieczności łączenia się z internetem na żadnym urządzeniu: iPadzie, tabletach na systemie Android, laptopie, komputerze lub komputerze typu „wszystko w jednym”.
- Panel administratora. System generuje raporty na temat głównych obszarów – według uzyskiwanych dochodów, marży handlowej, czeków, klientów, średniego czasu, sprzedaży według pory dnia, według dni tygodnia. Masz możliwość zarządzania restauracją z każdego dowolnego zakątka świata – przestrzegaj dyscypliny pieniężnej i przechowuj dokumenty dotyczące podatków.
- Menu. Automatyczne twworzenie menu i map z opisem składników.Podczas tworzenia menu masz możliwość wyboru sposobu przetwarzania składników, system samodzielnie wylicza stosunek brutto / netto wraz z kosztem produktów.
- Towar. System wpływa na przyspieszenie procesu inwentaryzacji i przypomina o konieczności dokonania zakupów. Pogram wysyła przypomnienie, jeśli nastąpi konieczność uzupełnienia produktów oraz składników.
- Fiskalizacja. Prosta instalizacja aparatu skarbowwego.
- Marketing. Wspaniałe narzędzie w procesie tworzenia programów lojalnoścciowych. Istnieją trzy rodzaje rabatów dla klientów, szablon do dodawania zapsów, tworzenie kart klientów.
- Dodatki. Ten system jest opracowany w kilku językach. Wyróżniamy dodatkowe aplikacje, jak na przykład baza danych napojóww alkoholowych, elektroniczne menu dostępne dla klientów oraz rezerwacja online stolików.
System ten nadaje się do piekarni, pizzerii, kawiarni, pubóww, restauracji, cukierni.
Jak wybrać oprogramowanie dla restauracji
Najważniejszym zadaniem każdego oprogramowania jest ułatwienie oraz przyspieszenie pracy kawiarni. Z tego względu podczas wyboru oprogramowania, jest konieczność dokładnego sprawdzenia jego możliwości. Interfejs progrmu powinien być intuicyjny i nie może utrudniać wykonywania pracy.
Powinniśmy także wrócić uwagę na funkcje włączone do oprogramowania i dla których przedsiębiorstw ten system jest przeznaczony. Rozróżniamy uniwersalne systemy CRM, które próbują objąć kilka lub wszystkie obszary działalności.Jednak każda poszczególna branża posiada swoją specyficzną terminologię i różne etapy wykonywania pracy, które dla innych obszarów nie będą przewidziane. Jeżeli ten fakt nie zostanie wzięty pod uwagę podczas wyboru oprogramowania, utrudni to pracę personelu, ale również wypełnianie raportów.
JoinPoster stanowi jedną z usług dedykowanych restauracjom. Posiada wszystko, co jest niezbędne do wykonywania pracy: raporty sprzedaży, druk czeków fiskalnych i kuponów, zapisy zapasów, finanse, raporty, CRM.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.