Kei.pl w nowej odsłonie

Opublikowano: 4 lutego 2014. Kategoria: Rynek. Tagi:

Firma Kei.pl znacząco odświeżyła swoją obecność w internecie.

Pod koniec ubiegłego roku w ręce użytkowników trafił nowy panel poczty elektronicznej oraz panel zarządzania domenami. Początek 2014 roku to zaś inauguracja nowego serwisu internetowego marki, która stanowić ma wstęp do dalszych zmian planowanych przez Kei.pl.

Nowa witryna marki łączy w sobie elementy wizerunkowe i e-commerce. Strona główna serwisu została zaprojektowana zgodnie z trendem „scrolling-site”. Przebudowana została część serwisu realizująca cele sprzedażowe – począwszy od warstwy wyglądu, skończywszy na mechanizmach obsługujących realizację zamówień.

kei

Podczas projektowania nowej strony internetowej postawiliśmy sobie kilka celów – chcieliśmy, żeby była funkcjonalna, prosta w obsłudze i nowoczesna. Uprościliśmy proces zakupów, który dzięki funkcji koszyka pozwala na zamówienie wielu produktów w ramach jednej dyspozycji. Wraz z jego wdrożeniem uruchomiliśmy dodatkowe kanały szybkich płatności, nad których bezpieczeństwem czuwa PayU – powiedziała Magdalena Struzik, koordynator działu marketingu Kei.pl

Za wygląd nowej strony oraz systemu poczty elektronicznej krakowskiego centrum danych odpowiedzialna jest agencja Good At.

Pod kryptonimem „Nadeszło nowe” kryje się także aktualizacja oferty. Zmiany dotyczą przede wszystkim serwerów dedykowanych, które zostały wzbogacone o dodatkowe serwery w ramach usługi dla resellerów. Zwiększony został również pakiet transferu wliczony w cenę serwerów dedykowanych. Ponadto przebudowany został sposób prezentacji platform e-biznes – usługi serwerów wirtualnych dostępnych tylko dla klientów Kei.pl.

Dawid ZarazińskiKei.pl w nowej odsłonie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.