Firma Kei.pl znacząco odświeżyła swoją obecność w internecie.
Pod koniec ubiegłego roku w ręce użytkowników trafił nowy panel poczty elektronicznej oraz panel zarządzania domenami. Początek 2014 roku to zaś inauguracja nowego serwisu internetowego marki, która stanowić ma wstęp do dalszych zmian planowanych przez Kei.pl.
Nowa witryna marki łączy w sobie elementy wizerunkowe i e-commerce. Strona główna serwisu została zaprojektowana zgodnie z trendem „scrolling-site”. Przebudowana została część serwisu realizująca cele sprzedażowe – począwszy od warstwy wyglądu, skończywszy na mechanizmach obsługujących realizację zamówień.
Podczas projektowania nowej strony internetowej postawiliśmy sobie kilka celów – chcieliśmy, żeby była funkcjonalna, prosta w obsłudze i nowoczesna. Uprościliśmy proces zakupów, który dzięki funkcji koszyka pozwala na zamówienie wielu produktów w ramach jednej dyspozycji. Wraz z jego wdrożeniem uruchomiliśmy dodatkowe kanały szybkich płatności, nad których bezpieczeństwem czuwa PayU – powiedziała Magdalena Struzik, koordynator działu marketingu Kei.pl
Za wygląd nowej strony oraz systemu poczty elektronicznej krakowskiego centrum danych odpowiedzialna jest agencja Good At.
Pod kryptonimem „Nadeszło nowe” kryje się także aktualizacja oferty. Zmiany dotyczą przede wszystkim serwerów dedykowanych, które zostały wzbogacone o dodatkowe serwery w ramach usługi dla resellerów. Zwiększony został również pakiet transferu wliczony w cenę serwerów dedykowanych. Ponadto przebudowany został sposób prezentacji platform e-biznes – usługi serwerów wirtualnych dostępnych tylko dla klientów Kei.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.