Jak najlepiej wykorzystać powierzchnie reklamowe
Świat reklamy w ostatnim czasie bardzo się rozwinął. Na każdym kroku można natknąć się na reklamę. Nieważne czy siedzimy w domu, czy przemierzamy miasto, jesteśmy na celowniku reklamodawców. I tu pojawia się pytanie – jaka forma marketingu jest najskuteczniejsza? Reklama online, w telewizji, czy może w postaci ulotki? Możliwości jest naprawdę w wiele, lecz z zyskiem z kampanii reklamowej już bywa różnie – a to on jest najważniejszy w całym działaniu. Plan każdego reklamodawcy jest prosty: pozyskać jak najwięcej klientów. Często jednak bywa, że dana forma reklamy, jednak się nie przyjmuje i wtedy zazwyczaj firmy wprowadzają nową formę. W takich sytuacjach, naprzeciw oczekiwaniom, wychodzą billboardy. Wynajem billboardów stał się bardzo popularny, zwłaszcza w większych aglomeracjach miejskich bądź przy drogach szybkiego ruchu. Decydując się na reklamę w takich miejscach, zwiększamy zdecydowanie grono odbiorców oraz potencjalnych klientów. Umieszczając powierzchnie reklamowe np. przy zjeździe na autostradę, mamy pewność, że dziennie przejadą obok niej tysiące samochodów. Ważne wtedy jest by, reklama była chwytliwa i od razu rzucała się w oczy przejeżdżającym.
Oryginalność w świecie reklamy, to podstawa. W tym natłoku mediów, setek możliwości, nie można powielać żadnych schematów. Mając kolejnego 'odgrzewanego kotleta’ ciężko będzie przyciągnąć odbiorcę, a co za tym idzie pozyskać klienta. Trzeba o tym pamiętać,gdyż konkurencja czai się na każdym rogu. Teraz nie ma firm, które nie korzystają z reklamy – bez tego nie ma szans się przebić na rynku. By mieć jak największą siłę
przebicia, trzeba mądrze rozplanować swoją kampanię reklamową i cierpliwie czekać na efekt. Tym efektem ma być oczywiście zdobycie jak największej liczby nowych klientów, a co za tym idzie zysków dla firmy. To jest nadrzędny cel kampanii, jednak trzeba
pamiętać o potencjalnej stracie, gdyż nie zawsze reklama się przyjmie.
W przypadku reklamy na billboardach, ryzyko to jest mniejsze, gdyż praktycznie odgórnie mamy zapewnioną dużą ilość odbiorców – potencjalnych klientów.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.