Grupa AMP Media wspiera klub Ekstraligi żużlowej Włókniarz Częstochowa w zakresie planowania i realizacji e-strategii.
Kreowanie wizerunku, budowanie relacji z otoczeniem czy rozwój marki to działania Częstochowa, klub Ekstraligi żużlowej, powierzył stworzenie oraz realizację strategii komunikacji w Internecie Grupie AMP Media. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce.
Zdecydowaliśmy się na współpracę z Grupą AMP Media, ponieważ agencja przedstawiła nam bardzo ciekawy pomysł na obecność w Internecie, zgodny z naszymi założeniami i celami – tłumaczy Ireneusz Winiarski, Członek Rady Nadzorczej klubu Włókniarz Częstochowa.
Kluczowym zadaniem Grupy AMP Media dla Włókniarza Częstochowa będzie świadczenie strategicznego doradztwa w zakresie e-marketingu sportowego i obecności klubu w Internecie. Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie rozwiązań e-commerce, opracowanie i realizację kampanii promocyjnych w Internecie oraz prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych.
Cieszy nas współpraca z Włókniarzem Częstochowa, tym bardziej, że wielu z naszych pracowników jest również fanami tego klubu. CKM Włókniarz to profesjonalnie zarządzany klub, któremu służymy wsparciem i doświadczeniem w zakresie skutecznej komunikacji w sieci, co wykorzystamy do stworzenia wokół klubu przyjemnego klimatu – mówi Piotr Kluczewski, Wiceprezes Grupy AMP Media.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.