Zespół GetResponse przygotował darmowy poradnik zawierający wskazówki i taktyki wykorzystania kodów QR w email marketingu. Można dowiedzieć się z niego m.in. jak wykorzystać kody QR w budowaniu listy odbiorców, kampaniach mailingowych oraz sprzedaży i obsłudze klienta.
GetResponse przygotował kilkustronicowy poradnik dotyczący wykorzystania kodów QR w działaniach email marketingowych.
Kody QR (nazywane również fotokodami) to dwuwymiarowe kody kreskowe. Za pomocą specjalnych generatorów fotokodów można w nich kodować różnego rodzaju informacje jak: tekst, adres strony internetowej, numer telefonu, adres email lub po prostu elektroniczną wizytówkę. Jeśli odbiorca zeskanuje kod QR smartfonem ze specjalną aplikacją, będzie mógł od razu, bez przepisywania adresu czy wpisywania numeru telefonu, wykonać pożądaną przez nadawcę czynność.
Do poradnika zostały zebrane najważniejsze informacje na temat zastosowania kodów QR w marketingu, w tym sposoby dotarcia do klienta oraz metody zwiększenia dzięki nim efektywności działań marketingowych. Ponadto, stanowi on kompendium praktycznych wskazówek dotyczących planowania i przeprowadzania skutecznych kampanii email marketingowych z użyciem fotokodów.
„Mimo, że technologię QR wynaleziono już w 1994r., to została ona rozpowszechniona niedawno i to głównie dzięki dynamicznej popularyzacji smartfonów. Według raportu agencji doradczej Deloitte Touche Tomatsu, w 2011 roku sprzedaż smartfonów wzrośnie do 400 mln, przewyższając liczbę sprzedanych komputerów. Zależy nam, aby klienci GetResponse i marketerzy byli na bieżąco z trendami i nowymi technologiami, dzięki czemu kreacje ich mailingów będą nie tylko na najwyższym poziomie, ale przede wszystkim będą spełniały oczekiwania ich odbiorców. Dlatego właśnie przygotowaliśmy ten poradnik.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse.
GetResponse udostępnił również swoim użytkownikom generator kodów QR. Umożliwia on szybkie stworzenie fotokodu i umieszczenie go w newsletterze za pomocą jednego kliknięcia. Wystarczy wybrać wariant kodu jaki ma zostać wygenerowany i wpisać odpowiednie dane, które mają zostać w nich zakodowane.
Aby pobrać poradnik należy zarejestrować się na: tej stronie
Wpisy promowane
- SEO vs. Google Ads – jaką kampanię wybrać?Co opłaca się bardziej: SEO czy Google Ads? Jeśli i Ciebie nurtuje to pytanie, na pewno wiesz już, że odpowiedź ...
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!