Połączone siły ING Banku Śląskiego i agencji interaktywnej OS3 multimedia zaowocowały projektem www.zblizeniowa.pl, kolejnej realizacji dla banku, z którym agencja współpracuje od 5 lat.
Przygotowany przez OS3 serwis www.zblizeniowa.pl został poświęcony zbliżeniowej karcie Maestro wydawanej do konta osobistego w ING Banku Śląskim. Już w ciągu kilku pierwszych dni od otwarcia osiągnął on wysoki stopień konwersji użytkowników: 47 tysięcy osób weszło na formularz zakładania konta, w tym prawie 10,5 tysiąca ze strony www.zblizeniowa.pl oraz jej podstron. Takie efekty były możliwe m.in. dzięki dokładnej analizie grupy docelowej, rozpoznaniu jej potrzeb i zaproponowaniu optymalnych rozwiązań, które poprzez wzbudzanie emocji klientów oraz wyraźnie komunikowane call2action, mają prowadzić do decyzji o złożeniu zamówienia na kartę.
www.zblizeniowa.pl to czytelny i intuicyjny serwis, w którym użytkownik ma szybki dostęp do najważniejszych informacji. Ciekawym rozwiązaniem jest Chatterbot, którego zadaniem jest dostarczenie informacji i odpowiadanie na pytania zainteresowanych.
Z kolei sekwencje wideo, odpowiadające za wizerunkową część serwisu, mają na celu wzbudzenie pozytywnych emocji u odbiorcy. Kreacja w postaci pomocnej dłoni nazwanej Edwardem, dodatkowo podkreśla zalety karty zbliżeniowej.
„Ręka kojarzy nam się z działaniami finansowymi – dłonią wprowadzamy kod pin, dłonią podajemy kartę, dłońmi płacimy i wyjmujemy pieniądze z portfela. Karta zbliżeniowa w pewnym stopniu ma wyręczyć nasze dłonie. Dzięki niej nie musimy szukać drobnych, nie musimy wstukiwać kodu pin. Ponadto wizualizacja karty zbliżeniowej zawiera odcisk linii papilarnych, co dodatkowo wzbudza skojarzenia z ludzką dłonią” – tłumaczy Michał Kobierzewski, dyrektor kreatywny OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.