Zakupy internetowe bezpośrednio przez telefon komórkowy zaproponował swoim użytkownikom sklep Kolporter.pl. Serwis umożliwia kupowanie w sieci książek, muzyki, filmów i gier bez konieczności uruchamiania komputera.
Wszystko dzięki nowej mobilnej wersji serwisu dostępnej pod adresem mobi.kolporter.pl, którą stworzono specjalnie dla użytkowników komórek umożliwiających surfowanie po sieci. – Wystarczy wpisać na klawiaturze telefonu mobi.kolporter.pl, a zakupy dokonane przez komórkę są realizowane tak samo jak te zamawiane za pomocą komputera – mówi Robert Sołkiewicz, pełnomocnik zarządu ds. strategii i rozwoju eBiznesu Kolportera SA. – Klient umieszcza produkty w koszyku i płaci za nie gotówką przy odbiorze. Transakcje są automatycznie zapisywane na koncie klienta w naszym sklepie. Pełna integracja systemu umożliwia np. rozpoczęcie zakupów przy użyciu komórki, a zakończenie ich przy użyciu komputera i na odwrót – dodaje.
Strony mobilnego sklepu są wyposażone w intuicyjny system nawigacyjny. – Dla wygody użytkowników zostały zbudowane tak, aby czas potrzebny na ściągnięcie opisów każdego ze 180 tysięcy produktów dostępnych w sklepie i ich zdjęć był jak najkrótszy – mówi Piotr Karwatka, dyrektor technologii w firmie Divante, która stworzyła mobi.kolporter.pl.
Pomimo różnic w wyglądzie, wersja mobilna jest całkowicie zintegrowana z systemem internetowej księgarni kolporter.pl. Zastosowano tu także zaawansowany mechanizm wyszukiwawczy NetSprint eCommerce. Umożliwia on nie tylko pełno tekstowe wyszukiwanie haseł z użyciem fleksji języka polskiego czy stosowanie dowolnych parametrów filtrowania i sortowania wyników, ale także, dzięki mechanizmowi misspelingu, sugeruje użytkownikowi poprawne zadanie pytania. – To pierwsza w Polsce wyszukiwarka zaimplementowana u klienta, która umożliwia przeszukiwanie oferty eCommerce poprzez wiele kanałów dostępu. W tym przypadku jest to kanał mobilny i strona www – mówi Justyna Skorupska, dyrektor pionu rozwiązań korporacyjnych Netsprint.pl.
Uruchomienie mobilnej wersji sklepu kolporter.pl to zdaniem jego twórców kolejny krok w kierunku wdrażania innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które pozwolą na zwiększenie wygody klientów. Budowa nowego kanału sprzedaży ma również zwiększyć dostępność serwisu, a przez to umożliwić dotarcie do nowych grup klientów. Sklep internetowy kolporter.pl jest własnością Kolportera SA, największego polskiego prywatnego dystrybutora prasy.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.