Konferencja zanox – Polska najważniejszym graczem marketingu afiliacyjnego w regionie

Podczas konferencji Expert Day, którego organizatorem był zanox, rozmawiano o rynku marketingu afiliacyjnego i jego przyszłości. Według zanox, tylko w zeszłym roku odnotowano wzrost liczby programów efektywnościowych o 30 proc., a Polska jest przyczółkiem do ekspansji w regionie.

W konferencji, której wzięło udział blisko 200 osób, ogłoszono również najlepsze agencje w kraju. Za najlepszą uznano Havas Media, która otrzymała tytuł „Best Agency Performance”. Wyróżniono również Next, która wprowadziła najwięcej klientów do sieci zanox – kategoria „Best New Business”. Za najlepiej przygotowaną kampanią nagrodzono natomiast Berry Project. Statuetki wręczyli Tomasz Karolak oraz Frédéric Saigne, Regional Manager Nordics & Eastern Europe.

panel_motywacje_klientów

Jak co roku spotkaniu towarzyszyły debaty i panele dyskusyjne. Szukano m.in. odpowiedzi na pytanie dotyczące najskuteczniejszych czynników motywujących klientów do robienia zakupów w sieci – kupony rabatowe, kody, zniżki czy programy lojalnościowe.

Podczas konferencji ogłoszono również decyzję o przystąpieniu zanox do eCommerce Polska.

Jako firma ściśle związana z branżą handlu elektronicznego postanowiliśmy dołączyć do organizacji, która skupia najważniejsze podmioty e-commerce w kraju. Chcemy aktywnie brać udział w jej obradach oraz dzielić się wiedzą, którą posiadamy. Planujemy m.in. przeprowadzić serię szkoleń na temat marketingu afiliacyjnego dla członków Izby – powiedział Tomasz Karolak z zanox.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top